Monday, December 04, 2006

waLiD piNDah rUmaH

Semalam Syed Hamid dan keluarga berpindah ke rumah sendiri yang telah dibeli oleh nya di Sg Buloh. Setelah sekian lama menetap di Ukay Perdana, Hulu Kelang di sebuah apartment, Syed Hamid amat gembira kerana cita-citanya untuk mendiami rumah sendiri telah tercapai dan yang penting katanya rumah sendirinya itu ada kawasan tanah untuk berpijak, setelah selama ini hanya duduk di atas kayangan sahaja.

Saya ada menghubungi Syed Hamid semalam dalam pukol 8-30 malam dan dia masih lagi di dalam lori yang membawa barang-barang rumahnya untuk 2nd trip dari Ukay Perdana. Malam semalam beliau sekeluarga mula bermalam di rumah barunya. Beliau juga berkata bahawa masih ada sedikit lagi barang-barang yang tinggal di Ukay Perdana dan akan dibawanya kemudian. Alamat rumah barunya akan diberikan kemudian jikalau ada kengkawan yang ingin bertandang nanti.

Di sini saya mengambil kesempatan untuk mengucapkan selamat berpindah ke rumah baru kepada Syed Hamid semoga Allah swt memberikan kediaman barunya berkat kebahagiaan, kesahjeteraan dan kecemerlangan dalam kehidupan beliau sekeluarga.

12 comments:

Anonymous said...

Walid/YM...Koi sekeluarga nok ucapkan selamat berpindah ke umah baru...bila nok buat 'house warming'?...bole kome datang...yg. pasti,seronok wer duduk umah sendiri!

Apex said...

Betul tu kitang.. seronok duduk rmh sendiri...
Walid bila awok nak buat kenduri???
Jgn lupa jemput rodong2!!!

Anonymous said...

buat walid sekeluarga,

selamat berpindah ke rumah baru dan jangan lupa jemput SK sekeluarga bila buat house warming...(dah terbau2 nasi tomato YM ahaks!)

Anonymous said...

guys.thnks
penat giler wer..anyhow house warning...opss hse warming akan koi jemput rodong2 seme...jgn khuatir..
for time being..alamatnya
B14, Jalan Mawar 3, Saujana Utama
47600 Sg Buloh.
Map : tgh bikin...
p/s
SK...nasi sunkist nak tak? hehe
Apek..kenduri camner tu...hse warming....or kenduri "satu lagi tu"
Kitang/Lili...jemputan akan diberitahu kelak..

Anonymous said...

to walid n YM,
selamat berpindah kerumah baru. selamat merasa duduk d rumah sendiri n selamat merasa duduk atas 'tanah'. semuga bahagia selalu..welkam to shah alam..hehe..jiran la kita yek..(patut la cam dgr sore walid soh org adjust mana nak letak brg semlm, hehe)..

selamat mengemas rumah..
on behalf LK sekorge
(junmrsLK)

Anonymous said...

Moga penghijrahan beserta dengan seribu hikmah menjana kebahagian dan kesejahteraan seisi keluarga. Nanti Koi kongsikan/ emailkan kaedah memagar rumah dari Syihir dan Pencuri..

Bilal

Pokcik Zam said...

kasik itu walid pagar umah & juga pagar diri..bior x de niat nak berbini dua...tahniah dpt umah baru.....

Anonymous said...

thks....
Mrs LK...sama la.terdgr gak org menyapa...
bab memagar umah tu amatlah dialukan......thks bilal...
Sl jr..jgn la awok pagar yg lain2...kesian koi x dpt gi ngetei sok2..

Anonymous said...

Congrat to Walid...
Koi cadangkan kita wat gathering bulan 12 ni kat umah Walid amacam?
Setuju kengkawan?
Kita tong-tong wat bar(bukan khinzir)que ajer...

Salammm

Anonymous said...

Cantik jugak idea bernas Mat Dwan tu...amacam kengkawan...ok yer..tapi kena tanya tuan rumah dulu la apa2 hal...

apamz said...

amid/walid & family (dan mak sedara skali)
tahniah & selamat berpindah rumah baru dan yang pentingnya rumah atas tanah, tak le lelah aku nak manjat macam rumah dulu, Map jgn lupa publish, detail sikit sebab maklumla koi ni org kampung, jln klumpo ni bukannye pahaa sangat

Anonymous said...

x kisah ler rumah kayangan atau ada tanah..yg penting ada tmpt berlindung..area umah koi pun kayangan juga tapi koi umah bawah...dah lebih 10 tahun..klu tak caya tanya antu dan FG sebab mrk pernah singgah.