Wednesday, December 20, 2006

faMiLy diNNer di rUmaH waLiD

Walid telah bersetuju untuk mengadakan family dinner di rumah barunya di Sungai Buloh bersama kawan-kawan semua pada tarikh 24hb Disember 2006 jam 8 malam. Dinner tersebut akan diadakan secara kita berkongsi-kongsi membawa makanan bagi tiap-tiap family yang datang, contohnya family Kentei mungkin bawa spaghetti boloignese, family Dwan boleh bawak sata dan pulut panggang, family Shema bawak laksam, family Niazor bawak lompat tikam, FG boleh bawak Puding Raja, family Apek bawak nasi dagang. Sementara Walid akan menyediakan air minuman serta cawan kertas dan pinggan kertas. Maybe cawan dan pinggan kertas tu pun kita boleh share nantilah kos dia, ye Walid. So di mintak kengkawan tolong comfirmkan secepat mungkin jika ingin datang sebab kita akan bincang atau tentukan makanan apa setiap family nak bawa takdelah sama makanan nanti.

11 comments:

Anonymous said...

Sila confirmkan :
1. Kedatangan
2. Makanan

secepat mungkin.

TQ

Anonymous said...

Boleh tak dtg tapi tak bawa makanan?

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

anonymous...
dtglah ...apa rezeki yg ada kita sama2 menikmati rezki kurniaan NYA.Tapi biarla kita tahu sapa tuanpunyer badan...takan dtg melayang2 trus nak makan...kena panahan air lam kunci baru tau...heheee terbakar beb..

Anonymous said...

ooooo kida..spaghetti ek...keropok goreng j leh? hehe..insyaallah, so far LK n family akan datang, kira confirm j la. food tu, confirm later la ek..org lain pun x d yg confirm lg kan?


mrslk

LaN KidA said...

Jun..tu contoh je la..tapi kalau nak bawak jugak apa salahnya... Saya dan SK insyaallah datang, Antu pun maybe datang dia call pagi tadi and Kudin pun saya ada jumpa dan cakap tadi maybe dia pun boleh jugak....

LaN KidA said...

Kudeng DSS pun insyaallah akan turut serta melalui confirmation beliau menerusi e-mail kepada saya.

LaN KidA said...

Walid..Zailan Abu tak nak datang ker?..ko ada call dia tak?

Anonymous said...

aki-aki sekelian...
koi mebbe gi vietnam esok... kalu balik 23/24 koi datang... koi bawok sos dari vietnam..hehhehe

Anonymous said...

mat dwan..bawak lebih sket..jun nak wat stok kat umah, heheh..

mrslk

Anonymous said...

Walid...koi akan confirm last minit... apa2 koi akan cal (kalau jadi)...
p/s: confirm last minute - bawak maggi boleh tak??? hehehe