Tuesday, December 26, 2006

LaGi gaMBoR LamA




Masa aku balik Temerloh baru-baru ni, sambil gotong-royong dengan adik-beradik aku mengemas rumah lama orang tua aku kat Taman Jaya 3 depan Hospital Temerloh yang baru tu, aku terjumpa 3 keping gambar yang mana gambar-gambar tersebutlah, hanya gambar yang aku ada semasa di ITM dulu.

Gambar-gambar tersebut diambil semasa Hari Terbuka ITM Kuantan, aku rasa masa kita berada di Semester 2. Aku dengan Sarip, Sidi, Chegeng, Joe, Pian dan beberapa yang lain ada buka stall kepada sesiapa yang nak tujukan lagu semasa Hari Terbuka tersebut. Tak silap aku satu lagu kami charge RM1. Ramai jugaklah yang tujukan lagu hari tu, ada yang kat girlfriend, ada yang kat lecturer, ada yang kepada secret admirer dan macam-macam lagi lah. Masa gambar tu diambil menunjukkan Azlina Kamaluddin tengah jadi DJ dengan di apit oleh Sarip dan Sidi, aku dan Chegeng serta Pian dan Wahab.

Satu lagi gambar tu masa Hari Terbuka tu jugak, band aku tengah perform lagu Sultan of Swing kat Dewan ITM Pahang. Band aku masa tu ialah Muzafar DPA (lead guitar), Hanif DIB (2nd guitar), aku (Bass), Amy Jarr (Drummer) dan Puis (Vokalist). Seingat aku masa kat Kuantan dulu sempatlah aku perform 2 kali masa kat ITM. Sekali lagi tu Battle of The Band, rasanya masa Semester 4.

1 comment:

Anonymous said...

Yooo... hidup par blues 'the forever blues man'