Monday, December 11, 2006

sERveR tM sLOw

Sudah 2 hari server TMnet begitu perlahan di kawasan saya jadi kerja-kerja untuk update blog agak terganggu. Gambar-gambar yang besar saiznya tidak boleh di muat turun dari e-mail. Nasib baik saya dapat memasang software NeoWorx yang berfungsi sebagai mapping tracking kepada sko-dengers pada hari Jumaat lalu.

Setelah memasang mapping tracking tersebut, agak mengejutkan kerana rupanya selama ini ada pengunjung-pengunjung yang tidak diketahui pengenalannya turut mengikuti perkembangan blog ini dengan begitu minat sekali. Pengunjung-pengunjung yang telah di kesan bukan sahaja terdiri dari pengunjung dari kampung-kampung di seluruh Malaysia bahkan juga terdapat pengunjung dari Deddington UK, Gooterberg Sweden, Singapura dan Tokyo. Mungkin ada di antara kita yang mengenali siapakah pengunjung-pengunjung tersebut supaya dapat kiranya mereka mengenalkan kepada kita agar persahabatan ini akan menjadi lebih mesra lagi.

Oleh kerana bahan-bahan untuk update blog seperti gambar-gambar tidak boleh dilakukan maka saya siarkan di sini marathon sebanyak 3 siri Nostalgia Budak ITM sebagai ganti untuk episod minggu lepas dan hari Selasa ini. Selamat membaca...

2 comments:

kla said...

MU MU MU MU......

kida said...

MU jaguh kampung...kita tengok champion league tahun ni..Mu sampai mana...hehehe

Gunners the winners