Wednesday, December 06, 2006

seSSi teH taRiK beSaR2aN

Malam ni ada kawan-kawan cadangkan untuk mengadakan sessi teh tarik besar-besaran yang mana beberapa kawan-kawan kita yang tak pernah pergi sessi teh tarik akan bersama-sama pada malam ini seperti FG, Rozain dan Slambe Jr. Selain itu regular teh tarik members seperti Kitang, Padil, Apek juga akan hadir. Mat Dwan juga katanya akan hadir sekali. Syed Hamid, Zailan Abu yang duduk menghala ke Sg Buloh pun insyaallah akan join jugak. SK maybe akan join sekali jugak... so Jepun n Shema marilah sekali. Kitang boleh ajak Man Troq sekali kalau dia tak outstation. Lan Kentei pun takkan tak nak join kot. Bawak Jun sekali takpe.

Venue ada kengkawan cadangkan kat Satay Hj Samuri di Kajang. Alternatif lain kalau kedai mamak biasa, dan nak tengah2 antara Shah Alam, KL, Nilai dekat Carefour Seri Petaling tu boleh jugak. Anyway terserahlah pada korang, aku tak kisah kat mana2. Rasanya kita jumpa dalam pukol 8-45pm better sebab nanti takdelah lewat sangat nak balik bagi kawan-kawan yang bekerja esoknya. Apa2 kontek aku atau Kitang nanti atau feedback kat komen yer.

7 comments:

Anonymous said...

Mana yang susah dapat permit tu, buat apa2 excuse (aku ada banyak).. tips utk kebahagiaan rumahtangga...

Anonymous said...

amboi2 mat dwan laku lagi ker tips lelaki...sk pun ada tips gak tips pompuan lagi effective kot ahaks!
sape2 nak?

Pokcik Zam said...

Tips yg paling berkesan ialah bila isteri kata "Tipah tertipu bang". Smp hati abang tipu tipah ye..

Anonymous said...

koi cadangkan kat Satay HJ Samuri Kajang. Sume org tau tempat tu. Satay lak sedap, ada satay ayam, lembu, sumpah2, cenekah, kubong, kijing dsb..

Sl jr

Apex said...

Yoo rerodong... rasa nyer koi tak leh join sbb awal sangat laa.. 8.30pm (koi kena jadi baby siter).. apa2 pun rodong2 yg pergi 'SELAMAT NGE TEH'....

Anonymous said...

Laa Apex...apa pulok susoh2,bawok je anok awok tu...dua2 dah besor,lain le kalu tengoh menyusu badan...hehehe

Apek said...

Yek ahh Kitang...
Memang laa 2 org tu dah besor2..
masalah nyer koi susah nak nge teh nanti kalau bawak anak2...
Awok tak kan tak ingat... masa pre-gat ari tu.. puas koi mengejar anak2 koi suruh duduk diam2... kehulu kehilir diaorang berkeliaran... letih wer!!!!!