Sunday, December 24, 2006

peLanCaraN nOveL KaSiH sEhaRum LaVenDer




Hari ini 23 Disember 2006, bertempat di sebuah restoran di K-Avenue, Kaki Novel Enterprise telah melansungkan upacara rasmi pelancaran novel sulung penulis muda, Eita Ashyta, Kasih Seharum Lavender. Majlis sederhana ini telah dianjurkan oleh pemilik Kaki Novel Enterprise En Rizal Mah Abdullah dan diusahakan oleh Izzulizzati. SK telah menerima jemputan majlis ni kira2 awal bulan Disember 2006.

Ramai tetamu yang hadir memberi sokongan pada penulis muda ini. Antaranya adalah teman-teman bloggers (terlalu ramai kalau nak letak semua nama kat sini). Majlis menjadi lebih meriah dengan kehadiran penulis-penulis yang berpengalaman seperti kak Anis Ayuni (novelis prolifik alaf21), kak Puteri Andalas dan Izza Aripin dari Kaki Novel. Tidak lupa juga penulis baru Ruby Hazri dari Jemari Seni yang turut serta memberi sokongan moral pada Eita.

Seronoknya SK kerana sekali lagi diizinkan Allah dapat berjumpa dengan teman2 dan juga penulis2 yang SK hormati dan sayangi. Jadi SK tak lepas peluang bergambar dengan teman2 dan juga penulis2 hiks! (Nak tgk gambar ada kat link Gambar Blog)

SK ucapkan berbanyak2 terima kasih pada En Rizal selaku pemilik syarikat Kaki Novel, Izzul yang telah berusaha keras menjayakan majlis ini dan juga Eita kerana sudi menjemput SK ke majlis ini. Eita thanks for the lovely gift!

p/s En Rizal dan Izzul, nanti jangan lupa jemput SK lagi ye!

4 comments:

Amir-Isa said...

SK,
semuga ianya menjadi huge success!!

Anonymous said...

SK... ada para cendikiawan berkata.. kalu nak jadi good politician, berkawan dgn org politik.., kalu nak jadi good musician... berkawan dgn ahli music,.. so.. i think u are in the right track... i m sure you too can be a good novelist... Keep it up.

Anonymous said...

mat dwan...SK suka baca jer...wat masa ni rasanya tak kot jd novelis sbb nak jd novelis ni kena pandai berkhayal..SK tak gheti...tapi tak tau lah masa2 akan datang...bagus gak leh jd penulis sepenuh masa...pastu bukak kedai buku insyaallah...

doa2lah mat dwan nanti leh dpt buku free dari sk hiks!

Anonymous said...

kak anim, eita pun nak jugak buku free.. hehe :D

indahnya sebuah pertemuan, tetap terpahat dalam ingatan. kak anim, terima kasih temankan eita jalan-jalan di KLCC... ada kesempatan kita jumpa lagi ye...