Friday, December 22, 2006

maNa aWiN n paBLo?

Akhir-akhir ni kita jarang nampak Awin dengan Pablo kat chatbox. Mana Awin pergi? Mana Pablo pergi? Dah tak sudi lagi ker nak berkawan dengan kami semua sampai menjauhkan diri begitu sekali. Awin marilah kembali ke sini. Kengkawan semua rindukan kamu. Kalau kamu sibuk ker atau tak sempat pun, singgahlah sekali sekala kat sini. Ramai yang rindukan awak kat sini.

Pablo pun camtu jugak. Mana menghilang? Marilah kita semua bersembang macam dulu-dulu kat sini. Ramai yang menantikan kamu berdua untuk muncul semula di chatbox dan bersembang semula. Marilah Awin dan Pablo. Janganlah jauhkan diri dari kami.....

3 comments:

Slambe Jr said...

Kajang pak Malau kajang berlipat
Kajang hamba mengkuang layu
Dagang Pak Malau dagang bertempat
Dagang hamba menumpang lalu

hendak membeli burung tempua
Pergi ke kuala naik pedati
kemana pergi adinda berdua
budi mu tuan terkenang di hati

Anonymous said...

Emmmmm....Alahaiiii... Apalahhhh yg tak kena dgn kengkwn kita berdua nie?? Cuba2 lah bwk bertenang.. Bwk2 berdiscuss offline dulu utk mendamaikn suasana.. Then, come back to Gerai kita yg sedia menanti nie.. Hrp2, takde apa2 yg tak kena, cuma masing2 sibuk dgn kerja & perjalanan hidup masing2 & tak sempat utk bergebang di gerai kita ini.. Sedangkan lidah lagi tergigit,inikan pula sesama kita.. Buang yg keruh, ambil yg jernih.. Akan tetapi, mmg ada kemungkinan yg kengkwn kita Pablo & Awin mmg dlm kesibukan yg amat sgt.. Apabila ada kelapangan, dgn segala hormatnya, dijemput kembali ke Chatbox kita nie ya...
Ke BALI lah Parjo Ke BALI lah Samen
Berjambang Dorai Anggama dah mati
Kembali la Pablo Kembali la Awin
Bersembang di gerai bersama kami

mAt dWan said...

Arak-arak kelapa puan
tidak puan kelapa bali
harap-harap pada mu tuan
tidak tuan dan puan siapa lagi..

buang yang keruh.. amik yang jernih.. yooo