Monday, October 09, 2006

Teman Baru Blog


Alhamdulillah renovation blog dah settle dah. Ada 2-3 benda yang minor2 tu akan disettlekan slow2 la ye. Semalam Ahad, pengunjung baru kita ialah Zulhairi (DPA). Dia baru dapat tahu blog ni dari Bilal, so semalam tu sempat la chat dgn dia sekejap. Tengahari dan petang sekejap.

Hari ni, Isnin, kita juga mendapat kunjungan dari Muslim (DSS). Dia pun baru dapat tahu blog ni dari Zuhairi. Sempat la juga dia masuk kat chatbox dan berbual dengan Syed Hamid dan Bilal. Muslim memberitahu bahawa course DSS batch kita kerap mengadakan majlis gathering sesama mereka hampir setiap tahun. Cuma ianya diadakan untuk kelas mereka sahaja dan tidak diheboh2kan. Harap Muslim dapat memberitahu kawan2 yang lain berkaitan blog ni dan menyertai kita semua untuk mengadakan suatu majlis gathering yang lebih besar lagi.

Penyertaan untuk Directory Profile masih lagi kurang, di harap kawan2 yang ingin menyertai agar dapat menghantarkan profile masing2. Jika tak dapat mengirim gambar pun takpe, hantarkan biodata dulu, mungkin gambar boleh dihantar kemudian apabila ada gambar keluarga yang lebih sesuai.

No comments: