Thursday, October 12, 2006

Columm Baru -Iklan


( Cuba teka siapakah kawan kita ini - Peneka yang berjaya akan diberi hadiah misteri)

Hari ini aku ada masukkan satu columm baru iaitu Iklan. Kalau korang tengok columm tu sebelum chatbox. Iklan pertama tu bini aku iklankan kawan dia punye publishing novel terbaru karya Ruby Hazri berjudul Percayalah.

So iklan2 ni sebenarnya aku buka jugak untuk korang kalau korang nak iklankan perniagaan korang ker, barang2 jualan ke macam Rozain aku rasa banyak dia nak iklankan. Aku pun setakat ni bagi benda ni free saja la, maybe kemudian bolehlah kenakan charge sikit kot bagi masuk dalam Tabung Amal kita ke atau Tabung Ex-ITM Pahang ke. Maybe kita boleh fikirkan something nanti.

Iklan ni maybe aku akan tukarkan from time to time depend on the product or services yang akan diiklankan la. So, enjoy the music, the chat, the reading and the iklan...hehehe

3 comments:

Anonymous said...

kerebau

Anonymous said...

La macam senang sangat orang teka ye...malam nanti aku bagi gambar lain la plak suroh korang teka...cehh..buang karan betuii la

Anonymous said...

koi pakai six sense....koi buleh selok selimut tu...hehhehe, mana hadiah nyerrr