Tuesday, October 17, 2006

Artikel Pasal Budak Pompuan Lagi

Assalamualaikum,

Aku pun semenjak dua menjak ni banyak terima e-mail dari bebudak pompuan terutama dari DSS dan aku amat appreciate sangat2 kat dia orang ni. Tapi blog ni masih lagi kekurangan cerita2 pasal budak pompuan masa belajar kat ITM dulu. Takkan la dia orang ni takde kenangan masa belajar kat Kuantan dulu...putus cinta ke, kena mengurat ke, jatuh basikal ke, periksa tak lepas ke, macam2 lagi la. Asyik2 cerita bebudak lelaki jatuh motor, jatuh motor.... kita pun nak dengar jugak cerita budak2 pompuan ni.

Aku tahu sebenarnya ramai bebudak pompuan yang access blog ni hari2. Budak DPA, DBS, DSS, DIA, DIB..aku tau korang asyik sekodeng kat blog ni. Janganlah segan2, aku buat blog ni untuk korang jugak, bukan untuk aku, bukan untuk budak lelaki je. So e-mail la kat aku kalau ada cerita2 yang korang rasa nak share kat dalam ni. Cerita2 lama ni takde lah mendatangkan segan dah, lagipun kita2 ni pun dah veteran2 belaka, so semuanya tu dah jadi suatu kenangan indah bukan lagi kenangan yang memalukan atau menyegankan.

Dan kepada bebudak pompuan tu jugak, kalau ada masa korang singgah la kat chatbox tu, type nickname korang dan just say Hi.... so aku pun tahu bahawa korang masih wujud lagi dan ada jugak jengok2 kat sini. Apa2 pun just enjoy yourself and enjoy the blog....

No comments: