Tuesday, October 17, 2006

Kla-Kla @ Shamsul Amri.com.DBS



Ini lah gambar Shamsul Amri atau Kla2 DBS. Dia duduk kat Kuantan. Kerja kat Pengurusan KUMIPA Berhad, unit trust Negeri Pahang. Tu gambar dia dengan anak ke3 dia yang baru sambut birthday yang ke 1 pada 7 Oktober yang lalu. Nama anak dara dia tu Demi Zarith Sofea.. Aku rasa ni mesti kes Kla2 minat kat Demi Moore dan Raja Zarith Sofea. Tapi anak dara Kla2 ni ada chance lawa macam tu...cepat2 la booking kalau ada anak jantan, kot2 nak berbesan dengan Kla2. Kla2 kata lepas raya nanti dia hantar cerita lengkap pasal diri dan keluarga dia serta gambor2 sekali.

Kla2 masa kat ITM dulu pakai motor Honda Fame. Tak silap aku kat ITM dulu kira motor Honda Fame, dia sorang je la yang ada, color dia nak kata purple tak purple..macam kelabu t**k anjing campur maroon gelap. Dia ni duduk Hostel Bahaman dan kemudian kat Hostel Remaja. Tak silap aku dia atau room mate dia suka sungguh lagu aruah Sudirman..Milik Siapakah Gadis Ini...aku dengar pernah 13 kali ulang pasang lagu tu kat bilik dia...aku dengar roomate dia yang pasang... ada nostalgia ke lagu tu...Kla2, boleh cerita sikit ker?

Kla2 pun ada e-mail kat aku sikit pasal cerita dia. So ni aku siarkan e-mail dia :

Aku...Kla-kla...dulu, kini dan selamanya...

1. Aku, sepertimana yg kawan2 semua tau, Kla-kla, atau panggilan manjanya kla...(gunakan suara yg husky...if available) Nama aku yg sebenornye, ramai yg tak tau. Aku pun sebenarnye tak tau org tak tau nama sebenor aku sebab kalau sebut je 'kla' semua orang tau.... Jadi untuk menjernihkan keadaan dan meriangkan suasana perayaan, aku bagitau secara rasminye, terutamanye kepada yg tak tau, nama aku yang sebenor, Shamsul 'Amri bin Ab. Rahman. Kalau dah tau tak per....

Kursus semasa di ITM ialah Diploma Pengajian Perniagaan. Waktu kat ITM ni mmg seronok dan meriangkan... Aku bukannye belajo sangat.... Hancus.... Asik dok melilau je sane sini...

Member lame satu bilik: Azli(Selipar@Drebar), Kudeng(Ganu Kite, bak pe... mu dok bang..!), Aminuddin (penang mai), Aru (taiko lepih, skrg Imigresen JB), MG(lebih dikenali sbg Bob, bukan bob the bulider, setia dgn MPK), Bai(bertanggungjawab atas kebangkitan pasukan Singa Utara, skrg dgn Nestle, Penang), Suhaimi@John(dulu kat tabung darah HTAA, skrg dah transfer), AzmyMahmud(Dgn sykt telco, baru ni ade dtg promote produk die kat aku), Rahman JaafarDCS(skrg kat ASPA, atas floor aku ni), Sjn. Asang DCS (ganu kite gok ni, dok tahu kat ne skrg). Ade 3 org lagi kat bilik aku tu, masing-masing dari DSS, DCS dan DIA(Budak kerdau die ni, anak tok penghulu kalau x silap) aku terlupe nama diaorg ni, tapi muka masih diingatan. Kalu ade lagi kat bilik tu yg aku tak sebut, maknenye aku dah terlupe lah tu...maaf dimohon kerna melupakan kalian, tidak disengajakan.

Kalau x der keje, startlah ngacau awek astec.... peerrgh...macam-macam ada..... sampai kena perambat dgn pak guard... Especially pak guard yg pakai kete plet BAS xxxx, tak ingat dah no. berapa...

Ok. Nanti aku sambung lagi dengan Bab 4. Di kesempatan ini aku ingin mengucapkan kepada seua rodong2 ITM Batch Julai 1985 dan batch lain jua, Selamat Menjalani Ibadah Puasa, Selamat Menyambut Aidil Fitri, Mohon Kemaafan atas segala salah dan khilaf selama ini.
Berhati-hati semasa memandu dijalanraya, sentiasalah ingat orang yang tersayang.

No comments: