Friday, October 20, 2006

Berita Sedih Menjelang Syawal

Malam ni aku dapat 3 berita sedih menjelang Raya ni melibatkan 3 orang sahabat ITM kita iaitu :

1. Padil DBS telah kemalangan jalanraya di Lebuhraya Karak berhampiran Mempaga lebih kurang pukol 8 malam tadi (19/10/2006). Berita ni telah disampaikan oleh Kudin kepada aku dan aku kemudiannya dapat menghubungi Padil. Padil selamat dan tidak mengalami kecederaan teruk dan dia sempat bercerita semasa tu hujan lebat dan keretanya berpusing2 beberapa kali sebelum melanggar pembahagi jalan. Dia berseorangan ketika itu dalam perjalanan menjemput pekerja2nya yang membuat projek di Temerloh. Tel. Padil : 013-2588012

2. Isteri aku juga mendapat sms dari Fatimah DBS yang berkahwin dengan Mohideen (senior DBS) bahawa beliau telah dimasukkan ke Sunway Medical Centre pada pukol 9 malam tadi (19/10/2006) untuk menjalani pembedahan yang akan dilakukan pada esok pagi (Jumaat 20/10/2006). Beliau telah dimasukkan ke wad 589 di Sunway Medical Centre. Kalau nak sms kat Timah ke no. Tel : 019-2774207

3. Khairusham atau Puis DBS juga telah mengalami kemalangan di Kuantan pada hari Rabu lepas dan berita ni aku perolehi dari Amy Jarr malam tadi juga. Katanya siituasi nya seperti Padil jugak, tidak mengalami kecederaan serius. No. Tel Puis : 016-9354546

Harap maklum kepada semua kengkawan dan jika ada kelapangan untuk mengunjungi dan bertanya khabar kepada 3 orang kawan kita tadi.

No comments: