Saturday, October 07, 2006

Teh Tarik Session


(Gambar Khairul Salleh @ Jepun DBS)

Teh tarik session kali ini telah diadakan di Restoran Lotus, bersebelahan Hotel Nikko di Jalan Ampang. Pada mulanya yang janji nak datang ialah Syed Hamid, Padil, Apek, Arash, Mat Rock, Jepun dan Zul Sani. Last2 yang datang hanya lah Jepun, Mat Rock, Syed Hamid, Apek dan Arash sahaja. Bagaimanapun meriah jugak lah dengan cerita2 lama, Masing2 bertanyakan khabar kawan2 yang sudah lama tak berjumpa.

Hasil sembang2 pada malam ini terdapatlah beberapa cerita2 baru berkaitan kawan2 yang telah dibualkan. Antaranya ialah :

  1. Adnan (DBS) kini bertugas di EPF Temerloh, berkahwin dan anak 2 orang dan duduk di Taman Temerloh Jaya, Temerloh.
  2. Mat Dwan (DBS) kini bertugas di PHN Industry sebuah anak syarikat Proton di Shah Alam setelah meninggalkan Proton Part Centre di Glenmarie.
  3. Husin Moh (DPA) sekarang bertugas sebagai Penolong Pengarah di Matrade, Kem. Perdagangan Antarabangsa.
  4. Mr T(DPA) telah kembali bertugas di Malaysia setelah habis berkhidmat di Kedutaan Malaysia di Iraq.
  5. Mulyadi @ DO (DPA) kini bertugas sebagai Pensyarah di UUM dan dipercayai mempunyai Phd dan bergelar Dr Mulyadi.
  6. Pendita Zaaba (DPA) kini bertugas sebagai Pengarah Tourism Malaysia di Afrika Selatan.
  7. Tiada seorang budak lelaki DIA yang tahu kedudukan sebenar keadaan budak2 pompuan DIA batch kita seperti Sumarni (dipercayai masih di Kuantan), Norliza dan lain2.
  8. Acid (DIB) yang dikatakan menjadi photographer The Star telah mendapat sakit dan dikatakan kini dijaga oleh abangnya di Pulau Pinang. Beliau telahpun berkahwin dan mempunyai 1 orang anak.
  9. Aruah Zainal Ariffin Tukimin (DBS) dikatakan sempat berkahwin sebelum beliau meninggal dunia dahulu.
  10. Niza (DPA) telahpun berkahwin dan mempunyai 2 orang anak. Bagaimanapun tidak diketahui beliau berada dimana sekarang.
  11. Charlie Koi @ Hafaz (DIB) telah menunaikan haji dan bergelar Haji Hafaz la.
  12. Mudzaffar (DPA) kini menjadi Cikgu di sebuah sekolah Cina di Bentong. Menurut Amy Jarr, Mudzaffar meminta kengkawan tolong carikan jodoh untuk dia pasal dia teringin dah nak menikah sangat.
  13. Shamsul Amri @ Kla2 (DBS) kini bertugas di Pengurusan Kumipa Berhad di Kuantan, sebuah perbadanan unit trust. Sapa nak masuk unit trust boleh kontek dia.
Kami juga membincangkan cadangan dari Bilal untuk mengadakan pregathering pada 18hb Nov. 2006 ini di Kuala Lumpur dan maklumbalas dari kengkawan samaada ingin menyertai gathering tersebut amatlah dialu2kan. Gambar2 terbaharu mereka yang datang teh tarik tadi akan disiarkan nanti.



No comments: