Monday, October 16, 2006

Teka Gambar Lagi...Pusingan 3



Teka gambar mai lagi. Kali ni hadiahnya aku kena rahsiakan dulu la. Hadiah dinner set kat Hard Rock Cafe untuk seorang tu ada kengkawan kata kena kaji semula. nanti aku fikirkan lah hadiah yang sesuai.....

Gambar ni diambil di Istana Budaya dalam tahun ni. Tarikh aku tak nak kasi pasal tu hint yang jelas. Theater kat atas telah dipersembahkan di Istana Budaya. Theater ni dah 7 kali dipersembahkan untuk tontonan dari tahun 1995 tak silap aku. Ini latest version theater ni yang dipersembahkan tahun ni dalam bentuk muzikal. Aku pergi dengan bini aku on the first day of the show tapi upset jugak lah pasal theater yang sepatutnya best ni jadi kurengg sikit. Maybe Pengarahnya tak biasa buat dalam bentuk muzikal.

So, dengan kebijaksanaan anda semua, sila lah teka, apakah nama Theater yang dipersembahkan seperti gambar diatas ini. Hanya satu jawapan sahaja dibenarkan tiap2 orang ye. Jawapan dalam bentuk e-mail atau komen kat bawah ye. Jawapan sehingga pukol 12 tgh malam isnin sahaja. Hanya seorang pemenang mutlak akan menerima hadiah.

3 comments:

Anonymous said...

nie berat nie.... tak cukup pembayang... pantun boleh jadi pantang... hehheh

Anonymous said...

.mmm PGL...Puteri Gunng Ledang


tul tak?

Anonymous said...

Kida.mayb aku lambat submit sbb aku cuti...tp jwpan nya ialah..lady T Pinkie..aku ada kat situ...hehe ngan aweksss