Thursday, October 19, 2006

Adakah Kenderaan Anda Sudah Diperiksa Untuk Perjalanan Hari Raya ini? Kunjungi lah Worksyop Kudin (DBS)



Sudahkah kengkawan semua membuat pemeriksaan kenderaan untuk perjalanan balik ke kampung untuk berhari raya nanti? Mana2 kengkawan kat KL yang nak buat penukaran minyak hitam, oil filter, tukar brake pad, tukar timing belt, aircond service dan apa2 pemeriksaan kenderaan untuk perjalanan balik kampung nanti, boleh juga mengunjungi Worksyop Kudin (DBS) kat Taman Jasa, Selayang.

Harga amat berpatutan dan untuk kengkawan memang ada special price. Gerenti tak serupa dengan worksyop2 yang lain. Boleh membaiki minor dan major engine services baik kereta buatan jepun, buatan malaysia mahupun kereta continental. Juga melakukan kerja mengecat kenderaan dan ketuk body kereta.

Sempena hari raya ni worksyop akan dibuka sehingga hari Ahad 22hb Oktober 2006. Jadi periksalah kenderaan anda sambil membantu kengkawan. Gambar atas tu Kudin tengah gunting rambut anak dia...kalau nak mintak dia gunting rambut pun boleh jugak aku rasa..kena tanya dia la dulu.

Untuk appointment pemeriksaan kenderaan anda sila hubungi Kudin at 012-3909591 atau 013-3411711 siang atau malam kerana worksyop kekadang bukak sampai sahur pada masa2 tertentu.

1 comment:

Anonymous said...

Aku rasa semua kita ada kereta. Aku cadangkan siapa yang ada kereta tu bolehlah tolong worksyop Kudin DBS.