Wednesday, October 11, 2006

Ini lah Muslim




Muslim adalah pengunjung DSS pertama dari batch kita yang menyertai blog ini bermula Isnin dulu. Muslim kini bertugas di Kuala Lumpur dengan Shipping Agency. Masih single lagi dan dia mendapat tahu blog ni dari Zuhairi (DPA). Muslim ni dulu tak silap aku kamceng dengan Zambran(DBS) tapi Zambran dah ada double dah kat Temerloh. Ada sesape nak menuntut ilmu tu kat Zambran...kena cari Zambran sendiri la ye...

Menurut Muslim lagi batch DSS kerap juga mengadakan gathering sesama mereka. Muslim pun ada kirim gambar gathering DSS kat blog ni, so aku siarkan kat atas ni. Harap Muslim dapat memberitahu kengkawan DSS yang lain supaya blog ni lebih meriah lagi.

Bilal ada cadangan untuk buat pregathering pada 18hb November 2006 ni bertempat di Kuala Lumpur. Samada cadangan tersebut dipersetujui oleh anda2 semua, saya serahkan kepada anda semua untuk mempertimbangkannya. Kepada sesiapa yang nak join pregathering ni, sila masuk kat ruangan komen di bawah ni dan beritahu anda setuju untuk menyertai pregathering pada tarikh tersebut. Sila sertakan no. phone sekali ye. Ianya maybe gathering family dinner yang akan di adakan disebuah restoran yang akan ditetapkan kemudian.

2 comments:

Anonymous said...

Kalu yang ada contact ngan cikgu-cikgu kita dulu tu, buleh la ajak skali... 'once a teacher, forever a teacher'...

Anonymous said...

Temerloh jagi pilihan gua, KL nanti tak tau tempat, takut sesat..