Sunday, October 22, 2006

Fatimah di Sunway Medical

Malam tadi, aku dengan wife aku serta Jepun (Khairul Salleh) and wife Shema, pergi tengok Fatimah kat Sunway Medical Centre. Alhamdulillah dia telah selamat menjalani pembedahan dan walaupun dia masih lagi lemah tapi sempat la melayan kami bersembang. Suami Fatimah, Mohideen pun ada kat situ, so sempat la berjumpa Mohideen sekali. Mohideen ni kita punye senior DBS dan Chief masa kita orientasi dulu.

Mohideen dan Fatimah tinggal di USJ Subang Jaya dan mempunyai 3 orang anak. Yang pertama lelaki 14 tahun, ke 2 pompuan 10 tahun (tapi tinggi dan big size macam Mohideen, macam budak Form 3) dan yang kecik sekali 7 tahun lelaki. Mohideen nampak slim sikit sementara Fatimah nampak berisi jugak takde lah kurus keding macam kat ITM dulu.

Lama jugak lah kami bersembang dan Fatimah kata maybe dia discharge dari situ esok atau monday. Mohideen kata nampaknya dia beraya kat rumah je lah tahun ni sebab Fatimah masih lagi tak boleh bergerak banyak. Semoga Fatimah cepat sembuh.

Semalam jugak aku dapat berita bahawa Padil dan Puis juga tidak mengalami apa-apa kecederaan cuma kenderaan masing2 rosak teruk. So susah sikit la raya ni nak bergerak jauh2.

No comments: