Saturday, October 07, 2006

E-Mail dari Apamz


Ini lah e-mail yang Apamz hantar dari CC semalam setelah dia membaca artikel di dalam blog ini. Ini lah sedikit sumbangan kawan2 yang dapat dilakukan setakat ini. Mungkin lain kali kita akan sumbangkan dengan cara yang lebih baik lagi, Insyaallah. Ini lah luahan hati Apamz...

Lan,
Menitis air mate aku baca engka ngan walid punya artikel, tak reti aku nak kata apa skrg, terima kasih la banyak2 keprihatinan ngka skluarga serta rodong2 yg lain.

Aku tak reti sangat ni, cuma tolong aku war warkan kat blog tu, kepada yang dtg ziarah aku ngan isteri aku di p.m. bkt sekilau smlm, aku nak mintak maaf banyak2 kat dia sbb aku tak cam dia, maklum la dah berbelas tahun tak jumpa, tapi rase mcm kenal, tp pg smlm dia kata dia ada tanye kat anim pasal aku, lagi satu sorry kat dia lagi kat dia sbb tak dapat layan sangat dia, even nak tanya sape dia pun aku tak sempat/segan sebab ramai sangat customer dok kerumun stall aku masa tu. Tolong ye.

Sekali lagi THANKS A LOT for your support, i do appreciate it
Apamz

Kida - Rasanya Normah(DBS) yang Apamz maksudkan yang pergi ke gerainya di Bukit Sekilau.

No comments: