Tuesday, October 17, 2006

Hai! Ummi Di sini.....





E-mail ni aku terima dari Umi Kalsom dari DSS. Dia sekarang kerja kat Lembaga Pembangunan Tioman. Jadi dia kata sesiapa yang nak ke Tioman tu call2 la dia, maybe dia boleh bantu. Bawah ni aku siarkan e-mail dia :

Assalamualaikum....

Saya Ummi Kalsom bt. Zaihadi, dari DSS satu batch dengan Muslim, Khatilah dan Kudin. Suka bila tahu blog ni dahpun diwujudkan di bumi ni. Harap sangat ia akan jadi hit... Buat pengetahuan, saya bukanlah antara yang hit semasa di ITM dulu. So shy.....tapi dalam kuliah I was the happy go lucky girl, tau!

Selepas keluar ITM dulu, terus kerja di Lembaga Kemajuan Pahang Tenggara (DARA) Muadzam Shah. sampai 1997. Since 1998, kerja di Lembaga Pembangunan Tioman (under Kerajaan Negeri Pahang lah) till now. Siapa-siapa nak ke Tioman boleh lah contact, insyaAllah boleh tolong punya untuk dapat budget resort.

3 bulan kerja di DARA, terus kena sambar, ya lah, bertunang 3 tahun, so dapat kerja je, terus kahwin le. My husband ni memang penunggu setia....

Details of my family:-

Nama suami: Abu Hasan Nuddin bin Shamsudin
Alamat Rumah : No. 8, Lorong Bukit Setongkol 11, Taman Cenderawasih, 25200 Kuantan Anak-anak : 4 orang (2 boys, 2 girls) :- Eldest (boy - 17), 2nd (girl - 16), 3rd (girl - 15) and youngest (boy - 8).

DSS memang selalu buat family gathering. The latest, macam Kudin cite tu, kat D'Ark Trainning Resort, Janda Baik, Bentong. Tapi paling best masa di D'Rhu Beach Resort (2001), all of our ex-lecturers attended to our gathering on the 2nd nite. Fuhh...seronoknya....To tell you the truth, memang susah nak kumpul semua orang, macam-macam hal dan ragam. Kena kuat semangat....dan sabar.

Cukuplah setakat ni dulu....nanti cite lagi. Attached herewith is the latest pic masa kitaorang gathering kat Janda Baik (3d2N). Saya duk kat tengah antara Kudin & Amin (pic DSC00554[1].jpg).

Bye..

Ummi Kalsom bt. Zaihadi
Lembaga Pembangunan Tioman
A 145-147, Tingkat 1 & 2 Lorong Tun Ismail 6,
Sri Dagangan 25000 KUANTAN
Tel: 09-5130632 (Off)
09-5171524 (Hse)
019-9799182 (Hp)


1 comment:

LaN KidA said...

Esok aku akan beritahu nama2 dalam gambar kat atas tu...Kudeng ada e-mail aku about the picture...so esok aku bubuh article Kudeng plak ye