Sunday, October 29, 2006

bARu SAmPai KL bALik

Akhirnya setelah 5 hari berhari raya, aku dah balik semula ke KL. Dari KL berhariraya ke Mahang, Kulim, Kedah sehinggalah ke Padang Besar di Perlis, balik semula ke KL dan pergi pula berhari raya ke Temerloh, akhirnya aku sekeluarga selamat tiba ke KL semula pada pukol 1 pagi 29hb Oktober 2006.

Semasa di Kedah, aku sempat jugak masuk ke blog pada malam raya dan hari raya pertama. Ada jugak 2-3 orang kengkawan kita yang sempat singgah di blog ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya sehari sebelum raya dan pada raya pertama. Jepun, Lan Kentei, Amir dan Slumber Jr.

Apabila aku sampai kat Perlis...perghhh..aku punya program memang padat sungguh. Tak sempat aku nak check blog ni padahal bilik hotel aku memang ada wifi. Aku nak minum teh tarik dengan Syed Hamid pun tak sempat dan aku rasa Syed Hamid sibuk jugak, sebab tu lah dia tak sempat call aku dan aku pun tak sempat nak call dia. Padang Besar, Wang Kelian, Nasi Ganja, Ikan Bakar....

So selepas 2 malam kat Perlis, aku pun dengan adik2 aku bertolak balik ke KL. Sampai malam semalam pukol 12-30 malam hari Sabtu. Pagi2 Sabtu lagi aku dah bertolak semula ke Temerloh sebab aku tak beraya lagi dengan Abah aku dan Nenek aku. So beraya kat Temerloh dan aku baru sampai balik di KL pukol 1 pagi ni.

Aku check e-mail aku dan aku tengok ada banyak jugak e-mail dari beberapa orang kengkawan kita, dari beberapa orang junior kita dan kawan2 yang lain. Dari maklumat yang aku dapat blog ini telah menjadi suatu topik yang hangat antara junior2 kita dan sebilangan senior2 dan mereka telah melayari blog ini semasa Hari Raya... Nanti aku akan ceritakan dengan lebih lanjut lagi.

No comments: