Monday, October 02, 2006

Ahad dan Budak Pompuan

Assalamualaikum.


Alhamdulillah dalam masa 5 hari blog ni di lancarkan dah ada 256 hits dah pada counter. Maknanya average ada lebih kurang 50 pengunjung ke blog ni tiap2 hari, Dan bermakna ada lebih kurang 50 orang kengkawan ITM kita dulu yang masih sudi lagi memanjangkan tali silatulrahim dengan kengkawan lamanya dulu, alhamdulillah. Cuma kalau jengok ke blog ni, singgah2 la kat chatbox sebelah ni, senang je nak operate chatbox tu, clear kan name, buboh nama kamu, lepas tu clearkan message, buboh message kamu, senangkan. Lepas tu tekan Go. Nak tengok msg baru tekan refresh. Nak tengok msg lama, scroll chatbox tu sampai bawah sampai kepada old message, tekan kat situ, nanti new window buka dan boleh tengok kengkawan punye msg lama yang singgah kat sini.


Ahad semalam, gua tak sempat nak posting artikel pasal gua bz giler dengan acara2 keluarga dan berbuka puasa dari pagi sampai malam. Jadi lepas berbuka, terawikh tu gua sandar tengok MU lawan Newcastle, last2 MU tengok gua la. Pagi tadi gua tengok meriah jugak blog ni dengan kunjungan Syed Hamid, Bilal DPA, Shima dan bini gua. Tapi gua tak dapat nak join sebab gua sibuk sikit, almaklum la, cari duit raya, duit tol, duit minyak, tak gitu Bang Hamid kita, jauh kita nak balik ni ye... Mid, jangan lupa singgah Padang Besar, kita jumpa di sanaaaaaaaaaaaaa.


Cerita2 pasal budak2 pompuan amatlah diperlukan dalam blog ni. Ada 2-3 orang budak pompuan complain kat aku pasal blog ni banyak cerita pasal budak2 lelaki aje. Jadi kalau ada budak pompuan yang baca blog ni, tolonglah hantarkan kat aku cerita2 pasal budak pompuan batch kita tak kira la course apa. Hantar ringkas2 pun takpe nanti aku olah balik. Hantarkan kat e-mail aku kat bawah profile tu ye. Aku rasa ramai yang nak tau pasal budak2 pompuan DPA, DBS, DIA dan DIB kan. Jadi tolong lah yee....

No comments: