Tuesday, November 07, 2006

PrE gATHeriNG - tHE fiNaL fROntiER : PaYmENt

Setelah berbincang dengan ahli-ahli jawatankuasa tak rasmi Pregathering, maka telah diputuskan bahawa di lantik saudara Zainordin Awang Samah @ Kitang @ Zack DIA sebagai Bendahari untuk majlis ini nanti. Segala urusan kewangan akan diuruskan oleh beliau dan kerjasama dari kengkawan semua dalam membantu beliau amatlah diharapkan.

Bagi tujuan Majlis Pregathering yang akan diadakan pada 18 dan 19 November 2006 ini bertempat di Mercu Resort Cherating Kuantan, bayaran yang dikenakan adalah berjumlah RM150 satu keluarga. Bayaran ini termasuk sebuah bilik mempunyai 2 katil single, welcome drinks, Dinner, BBQ, breakfast dan lunch pada 19hb Nov 2006. Jika ada diantara kengkawan yang inginkan extra bilik untuk anak2 maka tambahan bayaran adalah sebanyak RM70 bagi setiap tambahan bilik.

So, bayaran tersebut hendaklah dibuat mulai sekarang dan tarikh tutup penyertaan serta bayaran mestilah dijelaskan selewat2nya pada 12 hb November 2006 kepada Bendahari Majlis dengan cara bank in secara tunai ke dalam akaun Maybank :

A/C No : 106026062352
Nama A/C : Zainordin Awang Samah
Tel : 03-22972584 (ofis) / 019-7567799 (H/phone)
Fax : 03-2283 2491

Selepas saudara/saudari membank-in kedalam akaun seperti diatas, hendaklah menelefon kepada saudara Zainordin @ Zack @ Kitang dan memberitahu bahawa saudara/saudari telahpun membank-in wang penyertaan majlis pregathering. Saudara/i juga hendaklah memberitahu samada saudara/i ada membuat tempahan tambahan bilik dan jumlah bayaran yang telah saudara/i bank-in kan. Selain itu saudara/i boleh juga menghubungi Kitang melalui sms atau e-mail atau fax. Slip bank-in hendaklah disimpan dan dibawa semasa pendaftaran di Mercu Resort nanti.

Segeralah membuat bayaran untuk menjamin penyertaan anda semua. Ingat tarikh tutup penyertaan dan bayaran adalah pada 12hb November 2006. Segala bayaran selepas itu tidak menjamin tempat dan pakej seperti diatas.

5 comments:

Jun said...

Kidaaa/Kitanggg/Rerodongsss... Alhamdulillahhh..So far,nampaknyer perjlnn Pregat kita molekk.. Koii mintok ma'ahh bcoz koii x dpt nak tolong banyokk.. Koii ada a few issues yg koii kena settlekn.. Umoh koii kat S'Alam kena landslide.. Teghokk jugok.. Koii pun dlm proses nok quit fm Maybank soon.. Nanti koii citer kat Pregat if ader opportunity yakk.. I'Allah koii akan segerakn pymt koii & bhgn Apamz as promised.. Rerodongss yg lain, hrp2 dsegerakn jugok so that committee kiter bleh m'jlnkn usaha2 murni mrk dgn smooth.. Trimakasih pd rerodongs yg banyok berusaha m'jayakn Pregat nie.. Koii mintok ma'ahh skali lagi yakk..

LaN KidA said...

Lan..awok punye sumbangan tu pun dah cukup lah besarnya. Kehadiran awak pun dah cukop untuk memeriahkan majlis tu nanti. Tambah lagi dengan awak tolong bayarkan Apamz punye bahagian tu, besarnya lah pahala awak dapat. Koi pun dah talipon ke Apamz tadi ngaborkan dia suroh datang masa check in dan tinggalkan Miza disitu lepas tu dia boleh berniaga kejap dan join kita malam, kawan2 ramai boleh tolong tengok2kan anak dan bini dia...Apamz kata yelah.

Anonymous said...

Demi melancarkan perjalanan Pregat kita yg.hampir jadi nyata,InsyaAllah dan masa yang semakin hampir,koi terima aje la tugas sebagai Bendahari.
Lan Kida dah citer pjg. lebor pasal pymt.tu, cuma koi nak tamboh sikit...mintok kengkawan yg. bank-in duit tu confirm kat koi date & time...senang koi nok reconcile.
Kengkawan yg. ada a/c kat Maybank lagi mudoh...pakai atm machine under fund transfer(3rd party)or internet banking Maybank2U(fund transfer 3rd party).Tak clear,just call me

Anonymous said...

Dengan ini saya mengisytiharkan(macam Penyimpan Mohor Besar la pulok!)org yang pertama bank-in the fund...hehehe...a/c aku!

Anonymous said...

tak aci... kitang ada conflictof interest... tak leh jadik pemenang.. objection..hhehehe jangan mareee