Friday, November 03, 2006

GamBOr KeLUarGa WaLiD








Syed Hamid DIA @ Walid pun ada menghantar gambar2 keluarga nya tapi gambar isterinya takde pulak sebaliknya dihantarnya gambar dia dengan mak sedaranya sahaja. Jadi Walid masih berhutang hantar gambar keluarganya yang betul2 ye.. Walid jugak ada e-mailkan profilenya :

Kepada kengkawan yang mengenali…tak terlambat utk mengucapkan Salam Eid Mubarak /Aidil Fitri kepada semua yang mengenali..Maaf Zahir & Batin.Kedua, mengucapkan tahniah atas usaha Kida n Syg Kida n Famili in making this blog sebagai platform unutk kita bertemu kembali …

Nama : Syed Abdul Hamid bin Syed Abdullah
Nama ITM : 1. Rmade 2. Prince Andrew 3. Meck 4. Shadow
( Aku sendri pun pening dgn nick name nie….tapi yg pasti nyer mid (bunyi slang English MECK) tp rupanyer bunyi org Ganu panggil nama camtu…ahaks
Kursus : DIA
Nama Isteri : YM Raja Razilina Raja Zainal Hassan
Nama anaks dalam tahun 2006 :
1. Syed Azman – 12 tahun ( bukan Man Truq)
2. Sharifah Nur Sabrina – 10 tahun
3. Syed Ameer – 7 tahun
4. Syed Adam – 3 tahun
Resident : Current : A-109 Blok A, Sri Wira Apartment
Ukay Perdana, Ampang , Selangor
Future : B 14, Jalan Mawar 3
Saujana Utama 3, Sg.Buloh, Selangor
Pekerjaan : Finance & Admin Division
Sphairon (Malaysia) Sdn Bhd
Shah Alam
DL : 03-51235166
H/P : 017-6709849

Tu lah serba sikit sal famili koi. Semuga ingatan dan silaturahim trus berkekalan.

8 comments:

slambe jr said...

walid, gambo isteri no 1 simpan dulu. nanti org cam.Jadi kalau bawak isteri no. 1 ke no. 2 ke bila berjalan, bila jumpa rodong2, tak ler glabah sgt..

walid said...

slamber.....chantekkkkk

LaN KidA said...

gitu lah kalau dah jalang...ada je niat jalang..

slambe jr said...

bhuah hahaha..life begins at 40. ala bukan ko je yg x bg gambo isteri, naizor ler, bilal ler dll. saja jer cari alasan....mcm tak tau taktik

walid said...

woi....aku x jalang...aku jeling jerrrrr..siottt

Bilal said said...

Weii.. apa babit nama koi ni... koit tak bersalah.
walid.. boleh bagi no hp mak sedara tu tak..

selumbar said...

chis, bilal, kajang pak malau kajang berlipat..berani ko nak lompat rodong2 lain..pak malau kat mana sekarang..nama dia betul pun dah tak ingat

LaN KidA said...

Slumber..pak malau tu zaaba ke...kalau zaaba kat south africa aku rasa..Rapu kat Timur Leste