Tuesday, November 14, 2006

kidA & SK - tHe faMiLy




Oleh kerana tiada profile yang aku terima setakat ni, dok tunggu profile Awin pun tak sampai2 lagi, maka aku siarkan profile aku sekeluarga la dulu untuk tatapan korang semua. Profile aku ni kalau tengok kat link 'View My Profile' pun dah ada dah tapi maybe korang nak tau jugak profile pasal SK, so aku ceritalah kat bawah ni ye.

Nama : Mazlan bin Mokhtar
Nama kat ITM : Lan Kida - dia orang panggil aku macam tu sebab kononnya aku main gitar macam Man Kidal dari Kumpulan Lefthanded tapi sebenarnya aku taklah seterer Man Kidal tapi bolehlah sikit2 masa muda2 dulu.
Kursus masa ITM : DBS Julai 85
Tarikh Lahir : 18hb April 1965
Asal : Temerloh, Pahang
Pekerjaan : 2 tahun kerja HSBC, 13 tahun kerja kerajaan dan sudah 5 tahun kerja sendiri.
No. Handphone : 013-3511913

Nama Isteri : Mahanim bte Mahmud
Nama kat Blog : SK - sebab kat ITM dulu takde nickname
Kursus masa ITM : DBS Julai 85
Tarikh Lahir : 16hb Julai 1966
Asal : Kedah/Perlis
Pekerjaan : Head IT Compliance, Great Eastern Life Assurance Berhad, Menara GE, Jalan Ampang, Kuala Lumpur.
No. Handphone : 013-3614555

Alamat Rumah : No 55, jalan Bukit Permai 3, Taman Bukit Permai, 56100 Kuala Lumpur.
No. Tel Rumah : 03-42967784








Sesiapa yang nak bagi kad birthday, kad annivessary dan hantar kad raya atau kad jemputan apa2 ke, aku dah bagi detail kat atas. Kalau nak datang rumah dipersilakan sangat tapi aku sekeluarga ni biasanya jarang kat rumah..banyaknya kat rumah mak Anim kat Taman Cempaka, Ampang sebab anak2 aku bersekolah pun kat Taman Cempaka tapi biasanya kalau takde apa2, weekend dan malam kami biasanya ada kat rumah (kecuali kalau pergi makan atau clubbing la dengan bini aku dan anak2 aku..sebab anak jantan aku suka dengar live band kat Hard Rock Cafe, tu pun nasib dapat exempted untuk anak aku sebab tempat tu untuk 18sx saja ...hehehe). Rumah aku ni kecik je rumah teres setingkat sebab kawan aku kata tua nanti tak larat naik tangga so aku tak nak rumah bertangga.

Aku memang suka family and friends gathering tu la sebab aku buat blog ni. Aku suka ajak family atau kengkawan lepak2 sambil makan2 atau dengar live band atau minum2 teh tarik ke and mostly every week aku make sure ada family dinner atau get together among family. Sebabnya bila berkumpul ni kekadang tu boleh bincang banyak benda atau solve problem atau getting opportunity.

Lastly but not least , Enjoy your Life while You Can and make all the time valuable...

2 comments:

amir-isa said...

caya lah Kida..
very encouraging ...
hopefully yang lain2 pun buleh hantar profile+family masing2..
aku tunggu profile yang lain2 - padil, antu, bob, arash, kudin, matrock, masron, jeff, dll.
..bukan apa, bagus juga untuk networking atau business collabration in the future..who knows...

Lan Kentei said...

Kida.. Short & sweet.. 2 kids ajer ker werrr?? Dah besor2 dah tuhh.. Tak nak "membajak" lagi utk musim "menuai" baru?? Heh2.. Pakat2 la dgn SK tuu.. Ramai ckit fmly members, lagi meghiahh clubbing anok beghanokk.. Tak gituuu?? :-D