Monday, November 06, 2006

mOhD niZaM @ B0b MG diA


Mohd Nizam Mahyuddin atau Bob MG DIA ada mengirimkan gambarnya bersama geng bowling Semsas. Berikut ialah e-mail yang dikirimkan. nampaknya kita sekali lagi terpaksa meneka yang mana satukah kawan kita tu.


salam..kida..profile aku blum siap lg tp nie ade gambor aku kat sunway pyramid main boling ngan budak 2 xsas...maksudnya semsas ...hhehhe..suruh diorg teka mane aku? hadioohnyea...parking free sehari kat mane2 kawasan kat kuantan tak payoh beli kupon ...kalu kena saman bagi kat aku..

4 comments:

Amir-Isa said...

Lan,
meh aku teka..Nizam@BOB kalau tak silap..nombor dua dari tepi/kiri...
..muka masih sama macam dulu..cuma badan dah berisik sikit kot...
jangan marah bob...

Anonymous said...

Hehehe..rasanye koi kenal lagi awok MG@Bob...baju hitam & pakai seluar mat terap@celoreng,yg. pegang budok lelaki baju kuning tu!

Pokcik Zam said...

aku rasa tekaan amir 100% tepat. tiada keraguan lagi..

Amir-Isa said...

siapa tak ingat Nizam BOB..
cuba letak "basikal racing" dia macam masa kat itm dulu ..sure ingay habis...
betul tak BOB...hehehe...