Wednesday, November 15, 2006

iNiLah aWiN86




Awin ada hantar profile dirinya untuk dikongsi bersama kengkawan semua. Insyaallah Awin juga akan bersama-sama kita nanti di malam pregat di Mercu Resort Cherating. Inilah e-mail Awin :

Nama penuh - Abdul Mudzzahar bin Abdul Rahman
Nickname kat ITM – Awin @ Adik (housemate aku jer tau…)
Tarikh lahir – 15/06/1968
Kursus – DIB Intake Jun 1986
Kampus – 1st & 2nd year – Kuantan and 3rd year – Manjung,Perak
Pengalaman kerja – Bersama BBMB – 5 tahun, Digi – 3 tahun, Vistana Hotel, Kuantan – 3 tahun dan hingga kini di Celcom – 5 tahun
Cahayamata – Buat masa nie ada 3 – nama glamer diorang Johnny, Benny n Hemohemo.
Perniagaan sampingan – Season De Renjizz (Andaman dan Kraftangan)

Komen – Awin suka gaks blog nie tapi Abang Lan mungkin boleh enhance lagi blog nie supaya ramai lagi orang minat join blog nie. Tapi Awin ralat gaks sebab budak DIB tak ramai kat blog nie…kenapa yer? Awin punyer batch mostly dari Perak dan Johor. Awin dalam final semester ambik degree kat uitm kuantan (kat sekilau) plk – corporate admin. Cita-cita dan hajat..teringin nak kerja gomen tapi sayang sampai sekarang tak pernah-pernah dilamar….Siannnn yerr.

Siapa tak suka belajar kat uitm tu dulu???Sapa???Sapa??? Seronok belajar kat uitm tau…walaupun Awin tak grad kat Shah Alam yang penuh glamer tu….but alhamdulillah…kat Manjung, Perak pun tak kurang menarik dan mencabar. Kepada para x-uitm Kuantan dan Manjung,Perak…yang masih mengenali diri ini, jomlah join blog nie!!!!

Oh ya, Awin juga ingin mengambil kesempatan di sini untuk memohon ampun dan maaf serta minta halal makan dan minum Awin semasa kita bersama-sama di itm dahulu.

Berbanggalah bahawa anda adalah seorang warga UITM!!!!!!!

5 comments:

Pokcik Zam said...

kalau dah nama hemohemo ni musti anak-anak kucing.....amboi awin slim cam dulu yek..

awin86 said...

mana ada slim...awak yer laaa..

Pokcik Zam said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

awin86 ni sapa? batch july 85? hentam aje le labu...

Anonymous said...

KENAPA NAK RALAT BRO RAKAN-RAKAN BRO TAK MASUK BLOG NI. DAH TENTU BLOG INI UNTUK BATCH JULAI'85, JADI MEMBER BRO JUL'86 MESTI TAK MASUK.