Tuesday, January 30, 2007

pROjeK meMbaNTu maNGsa baNJiR jOhOr - siRi 8

Che Dat ada memberikan komen berkaitan eM2bJ yang akan di adakan pada Sabtu ini. Saya siarkan komen beliau di bawah :

Che Dat said...
Aku dah confirmkan dgn Pegawai di BP kita akan ke sana pd 3/2 seramai 20 org.Lokasi kita Sri Medan.Sumbangan kita utk 30 keluarga.Program kita adakan pertandingan mewarna/melukis utk pra sekolah n sek rendah.Kita sediakan 10 hadiah n 100 kotak pensil warna.Kemudian sampaikan sumbangan utk 30 keluarga n gotong royong membersih rumah bersama sukarelawan Rakan Muda.Peralatan dah ada.Lepas tu kita balik.Semoga ramai lagi RODONGS yg akan bersama dan sumbangan wang amat diperlukan lagi supaya lebih byk barang blh diberi kpd saudara kita di BP

So minta kengkawan yang bermesyuarat semalam ambil perhatian. Kalau ada yang nak menderma sila-silakanlah walaupun tak dapat menyertai ke Johor. Kalau dapat pergi ke Johor sekali memanglah dialu-alukan sesangat kerana memang yang pergi tak sampai 20 orang lagi. Baru ada 7 orang setakat ini. Mintak lah jasa baik kengkawan yang prihatin. Semuga dibukakan pintu hati kalian semua oleh Allah swt.

4 comments:

Anonymous said...

Haii, sedihnya tengok bilangan yang nak g konvoi...Kalau lah dapat join ke sana, alangkah rahmatnya!...tak sama dengar berita dengan tengok sendiri penderitaan yang ditanggung oleh mangsa kan?

Anonymous said...

Don't wori la ummi, i akan contact member-member kita yg berasal dari BP spt Fauzi Misran (DiB), Omar (DiB), Hamzah (DiB), Ariffin (DiB) dan Mizi (DiB) suruh depa tunggu konvoi u all kat Sri Medan. Kalau tak silap i, dgr si mizi ni skrg sdg bercuti di BP.

LaN KidA said...

Anonymous,

Kalau ada kwn-kwn nak pergi kalau dapat beritahu saya cause kita nak arrangekan makan tengahari dan minum bersama2 mangsa banjir di sana. Mizi ada sms saya semasa beliau di BP tetapi rasanya Ahad lepas dia dah balik Songhkla. Apa2 pun terima kasih kerana tolong menghubungi kengkawan dan harap dapat beritahu saya seberapa segera.

Anonymous said...

hmm..mmg sedey sesgt, tp apakan daya..on behalf of my family, minta maaf bebanyak x dpt join kesana atas sbb yg x dpt dielakkan. kami doakan semuga usaha murni ni berjaya dilaksanakan n berjalan dgn lancar, insyaAllah.


jLK