Thursday, October 11, 2007

biRthdAy

Sebelum blog ni bercuti sempena hariraya aidilfitri, saya nak ambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Harijadi kepada beberapa orang kengkawan BUDIMAN yang akan menyambut harijadi dalam masa cuti aidilfitri ini. Antaranya seperti di bawah :

1. Lan Kentei @ Norazlan diA
LK menyambut harijadinya pada hari ini 11hb Oktober 2007. LK yang kini bertugas di CIMB Kuala Lumpur tinggal di Subang bersama-sama isteri Jun dan keluarga. Sedang mengikuti pengajian separuh masa di peringkat Master di UIA. Seorang golfer yang kini jarang-jarang berada di padang golf akibat kesibukan pelbagai urusan. Walaupun jarang menyertai program BUDIMAN secara langsung tetapi amat aktif di belakang tabir dalam sebarang program BUDIMAN yang dijalankan.

2. Apamz @ Norhisham diA
Apamz pula akan menyambut harijadi beliau pada 16hb Oktober 2007 ini. Kini tinggal di Kuantan bersama-sama isteri Miza yang mengalami lumpuh dan 2 anak lelaki. Apamz berniaga sendiri di pasar-pasar malam di sekitar Kuantan. BUDIMAN amat prihatin dengan nasib yang menimpa keluarga Apamz dan akan cuba memberikan bantuan semampu yang boleh dari masa ke semasa.

3. Walid @ Syed Hamid diA
Walid juga akan menyambut harijadi beliau pada 21hb Oktober ini. Walid kini bekerja di Subang dan tinggal bersama keluarga di Sg Buloh, Selangor. Sering bersama dalam sebarang aktiviti BUDIMAN dan antara pengunjung paling setia blog ini.

4. Kitang @ Zainordin diA
Kitang juga akan menyambut harijadi beliau pada 22hb Oktober 2007 nanti. Kitang yang sering bertindak sebagai Bendahari kepada BUDIMAN juga sering bersama-sama dalam setiap aktiviti BUDIMAN. Kini bekerja di Maybank Bangsar dan menjadi weekend husband kerana keluarga beliau berada di Taman Temerloh Jaya, Temerloh, Pahang. Isteri beliau Lily juga begitu aktif dalam BUDIMAN dan kini mengusahakan Butik Avon di Mentakab.

Kepada LK, Apamz, Walid dan Kitang (kebetulan semuanya diA) saya mengucapkan selamat harijadi yang saya rasa semuanya ke 40, semoga anda semua sihat sejahtera, bahagia dan mencapai segala kejayaan di masa hadapan.

4 comments:

Jun said...

hehe..on behalf LK lagik...
correction kida..besday LK on 10 oct..semalam, dah lepaih...
kitaorg dok s.alam...bukan subang..nama aje subang permai..tp in s.alam...slamat arijadi to apamz, kitang@zack and walid...

Anonymous said...

Selamat...selamat....
Selamat menyambut hari lahir...
Selamat hari raya... maaf lahir batin...

Wassalam...

Anonymous said...

selamat menempuh alam 40...weaaaa
aku doh 5 bulan tp rasenyea makin hensem(perasaaan)..anyway banyak lg yg perlu kite tempuh hanya padanye kite berserah kite hambanya...
ALLAHHUAKBAR..
BOB YG DAH TAK GANAS....

Anonymous said...

salam...ari stat keje so ari la baru leh bukak blog.
firstly...thks for kida n famili utk artikel besday nie...
2ndly...happy besday utk mereka yg meraikan dlm bulan oktober...(bukan tragedi buah epal or tragedi oktober tau..)
3rdly...thks kpd yg meng'wish' kami besday...
semuga dipjgkan umur serta dilimpahkan rezeki serta keberkatan keluarga dari YANG MAHA ESA.amin.

p/s kek xder la...jun da kasi muffin ari tu...puluin abiss.....hehee