Sunday, October 21, 2007

beRayA diRuMah kitANG

Selamat Hari Raya Aidilfitri kepada BUDIMAN semua. Pada hari raya yang ke 3, BUDIMAN beramai-ramai telah berkumpul dirumah Kitang untuk berhariraya dan bermaaf-maafan di Taman Temerloh Jaya, Temerloh, Pahang. Antara yang hadir pada petang raya ke 3 itu ialah :

1. Saya sekeluarga
2. Sabri Ismail diA sekeluarga
3. Bilal sekeluarga
4. Mat Rock diA
5. Ummi sekeluarga
6. Apamz sekeluarga
7. Ismail Rodzi diA sekeluarga (batch Januari 86)

Selepas berhariraya di rumah Kitang, Apamz dan Bilal pula telah mengunjungi rumah Wan Azhar yang baru saja sampai dari Kuala Terengganu di rumahnya di Maran, Pahang. Walid juga khabarnya ada mengunjungi rumah Kitang pada hari raya ke 5 dalam perjalanan ke Kuala Lumpur. Wan Azhar juga telah mengunjungi beberapa kawan-kawan BUDIMAN berhariraya di Temerloh dan Jerantut. Bilal juga memberitahu bahawa beberapa kawan BUDIMAN telah berkunjung ke rumahnya di Kuantan. Di Taman Pinggiran Subang, pada hariraya ke 6 pula, Arfah Zakiah dbS telah meraikan kawan2 yang mengunjungi rumahnya seperti Fatimah/Mohideen dbS serta Rozmah dbS sekeluarga.

Saya, SK dan Kitang serta Lily juga telah mengunjungi rumah AR yang berhariraya di Taman Semantan, Temerloh dan menikmati spagetthi istimewa masakan AR. Begitulah meriahnya sambutan hariraya dan kesempatan bertemu dengan kengkawan BUDIMAN menambahkan meriahnya aidlfitri.

No comments: