Thursday, February 15, 2007

pOtLuCk BbQ d tEMeRLoh - siRi 2

Potluck BBQ yang saya rancang bersama SK untuk diadakan di Temerloh masih samar lagi dengan kehadiran kawan-kawan semua. Setakat ini yang saya katakan confirm untuk datang ialah 3 keluarga iaitu keluarga Kerbau ( bawak kerang bakar), Apamz ( bawak sos pencicah BBQ terlazat dari Balok) dan keluarga Ummi (meehoon Singapore). Yang lain-lain tu masih belum confirm lagi so kepada yang datang tu just bawak makanan untuk 3 keluarga saja ye. Nanti takut tak habis. Membazir pulak. Saya pun sebenarnya last minute semalam ayah saya beritahu ada kenduri di Pekan rumah sepupu saya yang mengahwinkan anaknya tetapi nampaknya saya tidak dapat hadirlah kerana sudah berjanji nak buat Potluck BBQ ni tambahan pula ada keluarga Ummi dan Apamz yang sanggup datang dari Kuantan. (Maybe pergi kenduri tu on Saturday tolong dia orang then balik Temerloh malam tu or pagi Ahad). Anyway Potluck kita berempat keluarga pun insyaallah meriah nanti sebab Apamz kata dia nak bawak gitar dan pasangkan kaset jamming kat Kuantan dulu, so memang tak sabar nak tunggu Potluck ni.

6 comments:

Anonymous said...

InsyaAllah...koi sekeluarga akan menghadirkan diri...akan membawa nasi goreng kg.& kuih lompat tikam special...sedap wer, tak datang ugi ngat!
Kida...kalu dapat bawok tv cantik gak, bole koi bawok dvd player... bagi bebudak ra'lit sikit!

Anonymous said...

Ummi pun insyaAllah akan hadir..tp takleh lama la, sian hubby nanti.. dia tak tau lak nak borak apa dgn u all...Lg pun lepas tu, kitaorang nak terus g Gombak lee..

Menu meehoon singapore, insyaAllah, takpun jadi meehoon amsterdam (*hehe..Kitang??). Kopok lekor ummi cuba dapatkan dgn sos kopok sekali..

Wah siap nk bawak tv nih..nk wat karaoke contest ke??

Anonymous said...

Kitang, ok, TV siap satu akan koi bawak...Ni nasi goreng kampung Abu Rokiah ker?

Anonymous said...

Bukan Abu Rock punye...yang pasti tangkap leleh wer!

Anonymous said...

Insyallah walid sefamili akan dtg...
apa nak bwk yekk...tak smpt nak prepare la..sbb bz ngan azman nyer persekolahan baru.

Anonymous said...

Aremade...susah2 awok bawok buah pisang/limau je...buat pencuci mata...ooopppsss! pencuci mulut...