Friday, February 16, 2007

sELaMAt beRCuti

Mulai esok kita semua akan bercuti panjang sehingga hari Selasa dan ada sesetengah sekolah cuti sampai seminggu sehingga hari Ahad minggu depan. Jadi kepada sesiapa yang nak berjalan jauh samada balik kampung atau pergi bercuti bersama keluarga ke tempat-tempat peranginan atau melawat saudara mara, saya memperingatkan diri saya sendiri dan anda semua supaya dapat memandu dengan berhati-hati agar dapat sampai ke tempat tujuan dengan selamatnya.

Kepada Kudeng dan isteri, saya nak ucapkan selamat menunaikan keluar 3 hari Jemaah Masturat. Susah nak cari pasangan suami isteri yang sanggup keluar 3 hari di zaman sekarang ni. Gua salute lu brother.

Apa-apapun kami 5 keluarga Insyaallah, akan bersama-sama dalam Potluck BBQ di Temerloh pada hari Ahad nanti, maybe lepas tu banyak gambar dan cerita boleh disiarkan disini. Anyway kepada semua, Selamat Bercuti dan Beristirehat.

1 comment:

Anonymous said...

if a player wants the ref to make sure that the opposition is 10 yards from the ball, he asks for it and has to wait for the whistle. If not, he can play whenever he wants to and run the risk of the ball being intercepted.

Man Utd