Wednesday, March 14, 2007

SePetANg beRSaMa fG n NiaZOr

Oleh kerana ada beberapa kawan-kawan kita yang tak puas hati bila tengok artikel AGGP 2007 yang menceritakan kami semua berkaraoke sampai pukol 1-30 pagi baru-baru ini, maka FG bertindak sebagai host utama bersama tetamu undangan khas Niazor yang diterbangkan dari Kuantan akan menganjurkan sepetang bersama FG dan Niazor bertempat di News, Plaza Yow Chuan, Jalan Ampang pada 15hb Mac 2007 ini jam 9-00 malam. Kepada kawan-kawan yang ingin turut serta memeriahkan sepetang bersama FG dan Niazor bolehlah menulis di ruangan komen di bawah. Sepetang bersama FG dan Niazor ini boleh juga di kira sebagai mini PotLuck sebab kalau nak bawa makanan dan minuman sendiri memang di galakkan. Puding Raja ker, Kek Lapis ker. Saya dan SK, insyaallah akan turut serta nanti.

3 comments:

Anonymous said...

'Ma ha ha he he ho ho' ok bleh lah...... 'kata cikgu Adnan & Siti Hajar (sambil tunjuk kad ijau)....
Lepas ni bubling ya students.... baru boleh karaok. AR OK ke tak OK?
-anita-

Anonymous said...

Assalamualaikum

Sekali lagi, ana mintak maaf byk2 pasal takleh attend. Insyallah hari Khamis petang lepas kerja ana kena balik kampung for 2 days. Ada kenduri & nak ambik mom-in-law.

Doa untuk ana.

LaN KidA said...

FG dan Niazor.... kalau jadi malam nanti..calling-calling lah yer. Anita pun calling2 la dgn FG sebab dia host malam ni dgn tetamu khas Niazor...