Tuesday, March 06, 2007

cOuNtdOWn tO aGGP 2007 - 4 more days to go

AGGP 2007 yang akan berlangsung pada 11hb Mac 2007 hari Ahad ini di Bukit Beruntong Golf and Country Club dan Redbox Sogo cuma tinggal 4 hari saja lagi. Last minute tadi tengok dalam chatbox Lan Kentei tak dapat hadir pulak. Melepas lah Lan Kentei nak jumpa rodong-rodong sambil bergelak dalam aktiviti all guys ni. Setakat ini yang insyaallah akan menghadiri AGGP 2007 ialah :

1. Saya sendiri
2. Antu
3. Sidi
4. Kerbau
5. Bilal
6. Bob MG
7. Kitang
8. Man Troq
9. Mat Rock
10. Fadil Sutok
11. Apek
12. Kudin Mekanik
13. Jepun

Tu pun dah ada 4 flight. Target 2 flight je. Ramai yang dengar khabarnya sudah berlatih di driving range sejak 2 minggu yang lalu bagi membuat persediaan yang rapi untuk AGGP nanti. Booking dengan BBGC pada petang Ahad dan Casual Buffet Dinner di Redbox Sogo nanti sudahpun di tempah dan semuanya menantikan kita sahaja di hari AGGP nanti. Yang takde set golf pun khabarnya sudah mendapatkan set golf bagi AGGP nanti.

Artikel esok : Red Carpet AGGP 2007.... Nantikan kemunculannya bersama Michael Ong dan Radzuan Razwill....meriah beb wa cakap lu....

6 comments:

Anonymous said...

SK pun nak tempah gak dari bill keith bleh...skirt yg kembang2 nak guna french lace jer tak ler mahal sgt...

Anonymous said...

sk, kalu dah tempah dengan bill keith tu, jangan x pakai lak, nanti menghilangkan diri lak (*ala-ala kes Linda Onn..hiks!)...Mula la kata, skirt labuh sgt le..lace jarang sangat ler...memang tak mahalpun lace tu kalu untuk sk..berapa meter je luaknya kain tu..(*ahaks..sk jangan marah ek, gurau jer...selempuuuutt gitu sk ni..comel sgt..).

*Ini komen ikhlas dari kawan yang jauh..wpun bukan sahabat karib sk..

Anonymous said...

amboi2 selemput la pulak. selempuuuut )byk sgt huruf u) tu amende?

sl jr

Anonymous said...

Pokcik nak tau..selempuuut tu sesuai utk sk je..untuk pokcik tak sesuai langsung..untuk ummi.. guna 'u' 1 je - selemput..(*ahaks). Pendek kata...sk je laaa yang sesuai...(*sk dah fhm x selemput tu..alah orghang Kedah takkan tak paham kut..hehe)

Sori le pokcik ek, tuk pokcik nnt ummi cari ayat lain...(*garu-garu paler..) apa ek??

Anonymous said...

ummi, ngan potongan badan pokcik yg berketul2 (lemak!) di perut ni nak panggil ape? selempit? selembu? atau sesumpah? Klu boroi x mau la sbb x glamer..

Anonymous said...

Hehe...pokcik sesungut je lah! Sesungut semut tp ikan-ikan pokcik tu pinjam jap..aah bole le.. "pokcik sesungut" ok wat!! Ker x suka gak..pokcik cari misai ikan je lah..! hehe..