Friday, June 08, 2007

mAi maKaN keNDuRi

Saya dan SK dengan sukacitanya menjemput kawan-kawan semua ke Majlis Perkahwinan adik SK yang ke4 iaitu Mohd Noorkhairi Mahmud dengan Zati Hulwani seperti berikut :


Tarikh : 10hb Jun 2007
Masa : 12tgh - 4 ptg
Tempat : Dewan Perkasa, Masjid Al-Imam Ash Shafie, Jalan Perkasa, Taman Maluri, KL


Harap mana-mana kawan-kawan yang kelapangan dapat hadir. Saya dan SK hari tu akan menjadi penyambut untuk rombongan pengantin perempuan dan membawa mereka ke rumah persinggahan dan seterusnya membawa mereka ke Dewan Perkasa untuk majlis persandingan. Jadi saya dan SK mungkin akan lewat sikit berada di Majlis Kenduri tu, maybe dalam pukol 1 kami sampai di situ. Apa-apa pun datanglah kalau kelapangan, no hal punye.

2 comments:

LaN KidA said...

Untuk sampai ke Masjid Maluri, KL, kawan-kawan semua boleh ikut MRR2 dan exit di persimpangan Taman Maluri/Pandan Jaya. Exit highway tu terus sahaja straight melalui pekan Pandan Jaya dan terus lagi sampai jumpa Masjid di sebelah kiri. Masjid ni berhampiran dengan BaitulMal Kg Pandan. Datanglah kalau kelapangan bawa semua ahli keluarga mai makan kenduri.

Anonymous said...

Salam Lan n Sk,
Sorri byk2, ummi x dapat dtg la, baru balik KL kan..Lagipun, abg nu xda weekend ni, kena masuk tioman dah ari Jumaat till Ahad..Pastu dia kena g course lak kat INTAN Kemaman (ptg Ahad sampai Rabu). *Huhuuuu...
O ya, ari tu dah pergi kat Taman Maluri area, makan2 kat Nandos.. hehe..Jauh gak dari Gombak ek..Jam bukan main jalan...ngeeee..

Anyway, thanx for the invitation. Selamat Menyambut Menantu...