Friday, June 29, 2007

jUmPa pUiS


Semalam lebih kurang pukol 12-30 tengah malam semasa saya dah nak pulang ke rumah, tiba-tiba di kejutkan dengan panggilan telefon dari Puis. Puis ni atau nama sebenarnya Mohd Khirusham dulunya ambil course DBS. Orangnya kecil molek macam dulu jugak dan tak nampak banyak perubahan fizikal. Selepas habis ITM bersama kita dulu, Puis ni telah melanjutkan pelajaran ke Nebraska State University di Amerika bersama-sama Sarip Setan DPA, Chegeng (Saharudin DBS), Pian New Zealand, Joe Malady, Antu Raya dan Apal (Senior DPA). Masa kat ITM dulu Puis ni vokalis kepada band kita orang masa buat konsert kat Kuantan dan Shah Alam. Puis dah berkahwin dan mempunyai 2 orang anak. Lepas graduate dari Nebraska, Puis bekerja sebagai Penolong Pengarah di Pejabat UPEN Negeri Pahang. Selepas berkhidmat lebih dari 10 tahun, kini Puis telah bekerja di sektor swasta pula. Beliau kini berkhidmat sebagai Pengurusan Shazan Group di bawah Tg Muda Pahang. Semalam jumpa dia pun sebab dia datang ke KL mengiringi Tg Muda Pahang. Anyway kalau ada rakan-rakan nak kontek Puis no phonenya ialah 016-9354546.

1 comment:

Angin Selat Melaka said...

Assalamualaikum...
Aku di sini adalah untuk sama-sama berkongsi pengalaman dalam pengembaraan yg telah di lalui. Dalam pengembaraanku, telah banyak tempat daku jumpa, terokai. Meluangkan masa membaca pelbagai perkara (termasuk apa yg tercatit di blogmu ini...) Dalam ketika itu, daku terjumpa suatu tempat yg daku kira, ada keunikannya tersendiri:

Bidang Kecantikan Sejati

Pengembaraan dari blog ke blog adalah bertujuan untuk meluaskan skop pengetahuan dan pengalaman. Jadi, terpulang pada kita menentukan apakah sesuatu itu suatu pengalaman berharga atau tidak buat diri...Selamat menerokai! TQ.