Tuesday, June 05, 2007

seDiKit beRitA kaWan-KaWaN

Musim cuti sekolah ni ramai kawan-kawan bercuti balik kampung kerana kenduri saudara mara atau adik beradik kahwin. Saya pun balik kampung ke Temerloh pada hari Sabtu lepas dan sempat pergi kenduri di Paya Pulai.

Ummi sekeluarga khabarnya bercuti ke Kuala Lumpur dan sempat bertemu Jun dan LK sekeluarga pada hari Ahad lepas di Gombak. Raman pula balik kampung sebelah ayahnya di Kuala Terengganu seminggu kerana sepupu beliau kahwin. Apamz pula pada Ahad lepas balik kampung sebelah mertuanya di Luit, Maran. Miza dan bertambah sihat sedikit dan Miza ingin berjumpa dengan ayahnya di kampung.

Program eMay pula insyaallah akan di adakan pada 23hb Jun 2007 ini dan saya sempat berbincang dengan Raman bagi urusan catering makanan.

Saya dan SK pula akan menghadapi minggu yang sibuk dari Khamis hingga Ahad ini kerana adik SK akan melangsungkan perkahwinan. Bermula pada hari Khamis ini dengan kenduri akikah anak saudara SK, Jumaat malam upacara akad nikah di Seremban, Sabtu kenduri sebelah pengantin perempuan di Seremban dan Ahad kenduri sebelah pengantin lelaki di Kuala Lumpur. Kami menjemput semua kawan-kawan dan insyaallah, malam nanti saya akan siarkan kad undangan secara rasmi dalam blog untuk mengundang semua kawan-kawan nanti.

No comments: