Wednesday, November 21, 2007

pRoMoSi paSaRaYA mydiN niLAi n paBLo

1. Towkey Mydin Nilai, Slambe Jr dpA ada mengirimkan e-mail dan sms kepada saya semalam minta di siarkan di dalam blog tentang promosi "Back To School" di pasaraya Mydin Nilai milik beliau. Di bawah ini saya siarkan e-mail beliau :

Salam
Minta tolong beritahu para BUDIMAN sekelian kedai aku Mydin Mart Nilai ada buat promo Back to School dari 21/11/07-6/1/08.

Hampir 400 jenis barangan sekolah dibuat promosi dengan harga rendah dan berpatutan. Ini termasuk baju sekolah, seluar, tali pinggang, beg, botol minuman, bekas makanan, stokin, cadar asrama, track, songkok, baju kurung, pensil warna, pen, calculator, exercise book dan sebagainya. Yang berjenama seperti Baju Canggih dan BATA pun ada. Biasanya yang berjenama ni standard price, tiada diskaun kerana harga kawalan agen. Tapi untuk rodong2 aku bagi gak diskaun dengan syarat bila nak datang tepon aku dulu. Aku bagi kad diskaun sementara.

Jadi mana rodong2 yang lalu kat Nilai ni atau yang tinggal di daerah berdekatan, datanglah beli barang sekolah kat kedai aku ni. Tolonglah rodong sorang ni nak berniaga skit. Jadi bagitau sedara-mara, kawan2, sedara kpd kawan2, kawan kpd sedara kawan2 sekali..yg datang sekali ngan rodong tu pun aku bagi diskaun sekali.

2. Wan Rozain dbS juga ada menghantar sms kepada saya baru-baru ini memberitahu bahawa Pablo diA akan menghadiri konvokesyen di PWTC pada 8hb Disember 2007 ini. Beliau memperolehi Ijazah di dalam bidang Information Technology. Tapi takde pulak Rozain nyatakan dari universiti mana. Tahniah kepada Pablo kerana berjaya memperolehi Ijazah.

No comments: