Sunday, September 02, 2007

bUjanG


Sementara antara kita BUDIMAN bercerita tentang anak-anak yang bakal menghadapi peperiksaan dan cerita-cerita keluarga, jangan lupa ada di kalangan BUDIMAN yang masih terus membujang sehingga kini dan ada juga yang kembali bujang. Antaranya seperti Muslim, Zuhairi, Mudzaffar dpA, Rambo dpA, Rod Steward diB dan ada 2-3 orang lagi. Hai bila la agaknya kita semua nak rasa makan nasi minyak dia orang ni. Sesuai dengan lagu Ada Cinta dari Acha dan Irwan ni..luah-luahkanlah perasaan tu... bagi yang lelaki tu.. kan ramai awek-awek kat luar tu...pilih je la.... kalau nak suruh saya pilihkan pun boleh juga...tapi takut nanti terpilih untuk saya pula....hehehe. Dalam ada BUDIMAN yang telah beristeri 2 dan 3 orang ni, janganlah tunggu lama-lama.... jodoh pertemuan ditangan Allah tapi kalau tak berusaha, takkan jodoh nak datang macam tu je kan. Sorrylah kalau artikel ni menyentuh perasaan mereka yang bujang-bujang tu tetapi artikel ni saya siarkan sebab Mudzaffar dpA beriya-iya benor suruh kita carikan pasangan untuk dirinya yang dah lama membujang. So, BUDIMAN... ada calun ke boleh rekomenkan untuk Mudzaffar? Muslim FG, ZM, Rod, Rambo.... takde apa-apa ke?

2 comments:

Anonymous said...

Hai, kalau la aku bujang macam dia orang tu....Erra Fazira tak jadi bertunang dgn budak Suria FM tu... BUDIMAN makan nasi minyak wedding of the year!

walid said...

mmmm..sapa la anonymous nie yek.
berdoa dan bermohon la kpd ALLAH s.w.t unutk mendapat jodoh serta berusaha. InsyALLAH dimakbulkan nanti kerana niat tu amat baik(membina masjid kata org)

p/s culan2 nya....bak kata alleycats...