Sunday, August 12, 2007

faMiLy diNNeR di bORa OMbaK



Semalam saya sekeluarga bersama semua adik-beradik SK meraikan harijadi ayah SK yang ke 62 di Bora Ombak, Ampang. Seronok dapat berkumpul sambil makan-makan. Ada live band lagi kat situ jadi sambil makan dan rilek dengar muzik dan sembang-sembang. Nasib baik juga kami sampai awal selepas maghrib kerana kebanyakan meja telah di penuhi dengan tempahan samada untuk family gathering dan function syarikat. Petang ni saya ada family gathering lagi dengan adik-beradik saya pula dengan nenek sebelah emak saya dan emak saudara saya di Sg Buloh. Mesti meriah juga nanti sama macam semalam. Next week pun insyaallah saya dan semua adik beradik saya berkumpul sekali lagi kerana kami akan ke Terengganu pula.

3 comments:

Jun said...

Hepi besday to ayah SK..muga sihat selalu, panjang umur, murah rezeki...seronoknyer makan tu....hah, nk g KT lak..kim kopok leko, nasi dagang...ek..ek...!

Anonymous said...

selalu la aku dok baca borak ombak kat ampang dari hg kida...nanti balik aku nak p test food dia..hehehe

Anonymous said...

Salam..
Semoga panjang umur kepada ayah SK..manisnya hidup di hari tua bila anak2 dapat meraikan saat-saat bahagia bersama kan... berkumpul dan makan-makan bersama anak/menantu/cucu2 sume..Bagus sekali jika kitapun dapat merasai begitu juga di hari tua nanti (*sekiranya panjang umur..). Harap anak-anak dapat melihat apa yang kita buat kepada orang tua kita dan mereka akan mengambil iktibar daripadanya..Amin..

*p/s: Bertuahlah ibubapa yang dapat merasai semua ini..kita kena selalu ingat dan jengah mereka..(*remind kat diri sendiri jugak)