Wednesday, August 15, 2007

wANteD dbS JuLy 85


Di atas ni ada beberapa bekas pelajar ITM course DBS batch Julai 85 iaitu batch saya yang sehingga kini tidak dapat dikesan lagi. Kemanakah agaknya mereka ini menghilang dan ada sesiapa BUDIMAN lain yang tahu dimana mereka ni berada? Kalau kita tahu lokasi mereka mungkin kita boleh suruh Walid, wartawan khas kita untuk buat sessi terjah..tak gitu Walid?

12 comments:

LaN KidA said...

Sebelum kita kesan dia orang ni..korang ingat tak nama penuh dia orang tu dan nama gelaran masa kat itm dolu2?

mat dwan said...

ini kerja 'chalenging' ni kida, amacam kalu kita buat kuiz dahulu..

hadiah pasti lumayan...

WALID said...

salam...
mentang2 la gambo 'budok' tu ada kat situ.....wartawan terjah trus jatuh kat koi. anyway bab menamakan org ni 'challenging' gak.
1.Mat Brengsek
2.Aidil
3. Mat tak brapa nak brengsek sangat
4. Minah ni...nama dia...lupa la puloqqqq..(CLUE TU....)

P/S kpd yg tau dimana mrk berada..sila tampil memberi laporan.

Kudeng said...

Assalamualaikum

Clockwise from left:-

1. Nama penuh : Lupa aaa...mat dwang mesti ingat punyeee. Ni geng kamceng dia masa kat Dato' Bahamang. Nama gelarang : Mat Brengsek

2. Nama penuh : dok ingat jugok. Nama gelarang : dok ingat jugok

3. Nama penuh & nama gelarang : sorry...ana dok kenal langsung minah ni

4. Nama penuh : Lang Kangok. Nama gelarang : Lang Kida

5. Nama penuh : Azmi Mohamad (kalu dok silap ana). Nama gelarang : dok tau lah dia ada gelarang ke dok. Ana panggil dia "Mi" je. Satu dorm dgn ana masa kat Dato' Bahamang

Whereabouts? Dok tau lah. Dgr cerita Azmi ada di Shah Alam. Jadi tokeh edar gas ke apa, according to Jepun.

Wallahu ta'ala a'lam.

SaYanG kidA said...

kudeng... mu do kenal minah tu? tu nostalgia walid tu, ahaks!

pyan said...

hehehe...teringin nak dgr sk ckp gganu...mu pandai ke sk..:). nostalgia walid...hmmmm norazlina redzuan ke..:)

SaYanG kidA said...

pyang,

mu dok tau... SK ghama kawang org ganu ahaks!

shema said...

Walid... buat2 lupa puloqqqq... nostalgic & tragis sungguh..

Pyan.. lebih dari NR tuuuu..

lan kida said...

Nampaknya masih belum ada yang dapat memberikan nama-nama penuh dan nama glamour mereka-mereka itu secara tepat kesemuanya... teka lagi..teka lagi...

walid said...

salam.....
adusssssss......byk respon kat cni rupanya kida...especially ;minah' tu.kpd yg tau dimana mrk berada..diulangi...dimana mrk berada(bukan sorang tu jer)..nanti kitang & walid cuba terjah mrk.
p/s
shema/sk...nostalgia & tragis teramatttt....ahaks(pinjam ye sk)
pyan..NR tu kureng ...takang mu dok ingat ?? mu terjoh aku dulu masa kat tpt laluang hostel remaja?....pyang..pyang..

pyan said...

NR kureng..aduhhhhh...gadis bertudung hitam lagi lebihhhhhh..aduuhhh...mengimbau kembali....tapi yg baju hitam tu aku kenal le....kida lion wood

Jun :) said...

ekeke..thehehehe...wahahaha...kuar dahh gambo2 nostalgia....hikkks! jun tumpang tengok j la...kida, leh g wat rambut gitu x?