Thursday, August 02, 2007

seDiKit beRitA kaWan-KaWaN


Semalam pagi saya sempat ke Pasar Selayang untuk sarapan. Memang selalunya saya ke sana untuk sarapan pagi kalau ada kelapangan. Ini kerana foodcourt di Pasar Lama Selayang tersebut menjual pelbagai jenis makanan pagi yang bermacam-macam samada makanan selera Pantai Timur, Utara, Selatan dan pelbagai kuih-muih. Laksam, Nasi Berlauk, Nasi Kerabu, Nasi Ganja (Perlis), Lontong, Mee Rebus Johor dan berbagai lagi. Sampai di sana saya bersama 2 orang lagi rakan saya yang selalunya mengiringi saya ( Kolonel Nasir dan Major Che Yahya ) terus bersarapan bersama-sama Kudin Mekanik yang telah saya call sebelum itu untuk join kami bersarapan.

Sebelah tengaharinya semasa meneruskan berbagai urusan seperti biasa, saya terima sms dari Raman Kerbau memberitahu bahawa Sidi@ Che Dat ada di Kuantan bersama-sama Antu mengajak saya bermain golf di Maran pada sebelah petangnya. Oleh kerana mempunyai urusan yang tidak sempat di bereskan pada sebelah pagi, saya terpaksa menolak jemputan ke Maran Hill Golf Club.

Pada lewat petang pula, saya juga terima panggilan daripada Bilal yang dalam perjalanan pulang ke Kuantan bertanyakan pendapat saya berkaitan acara Grand Gathering yang bakal dianjurkan nanti. Pada masa itu tidak sempat berbual lama dengan beliau kerana saya tengah berurusan dengan seorang tetamu dari Australia. Harap Bilal boleh sampaikan idea perancangan beliau menerusi e-mail kepada saya supaya boleh saya siarkan di sini nanti.

No comments: