Thursday, April 05, 2007

keM peMaNtapAn sAhSiaH rEMajA ceMeRLanG - siRi 2

( Ini e-mail dari Bilal yang dikirim kepada saya semalam)
Salam.

Seperti yang diwar-warkan dalam blog, saya sertakan phampletnya (aturcara program dsb akan di siarkan kemudian) dan program ini hanya untuk anak-anak BUDIMAN tak kira senior, junior atau yang sewaktu dengannya. Program ini telah dilakukan dengan jayanya pada 2005 dengan penglibatan 150 orang pelajar dari sekitar Kuantan, Pekan dan Jengka. Kali ini saya bercadang untuk buat di Dusun Eco. Kalau ada jiran atau sedara mara BUDIMAN berminat juga boleh dipertimbangkan sebab saya berhasrat jika ada penglibatan 100 orang ke atas, 10% dari yuran penyertaan akan disumbangkan ke dana kebajikan BUDIMAN untuk sebarang aktiviti kebajikan pada masa akan datang.

Juga mohon sponsor untuk T.shirt dan alat tulis bagi usahawan dan dermawan di atas majlis ilmu tersebut. Mereka yang berminat nak sumbang samada dalam bentuk RM atau material amat dialu-alukan dan dihargai. Maklum balas segera diperlukan.

Terima kasih dan wassalam.
Bilal
azmiab@streamyx.com

3 comments:

Anonymous said...

kat mana Dusun Eco ni? Di Simpang Rengam Kluang ke?

Anonymous said...

Awat lah cheq... berhampiran dengan bukit tinggi.. Bentung sana. Kat simpang rengam tu Dusun Durian..

Bilal

Anonymous said...

la sapa pulak anonymous ni? awatnya hang tak tinggai nama...

ni chek nak bagi tau...kalau sapa2 nak tinggai komen, kat "Choose an identity" tu ada 3 category. By Default bila hangpa tekan komen, dot tu letak kat anonymous jadi hangpa kenalah tukaq sendiri category tu.

Kalau pilih "Other" kat Name column tu type la nickname ka.. nama betui ka...mudah aja...bukan apa, senang org nak feedback nanti. Abaikan colomn “Your Web Page”... tapi kalau ada web/blog sendiri dan nak letak address kat situ lagi baguih boleh kami pi jengok blog tu.

Kalau pilih "Google /Blogger" maknanya hangpa ada blog sendirilah tu...jadi sat2 lagi lah sign in tulislah kat komen ni dulu na ngeeeee...

Tapi kalau dah pilih "anonymous" jugak… chek tak bleh kata apa2 lah....

apa2 pun maaf la no kalau ada sapa2 yg tersinggung...bukan tujuan check nak ajaq sapa2 cuma nak apply apa nama...sharing knowledge... chek tau ramai yg pandai guna dari chek tapi kot2 lah ada yg masih keliru...

SK *wink*

p/s tapi kalau ikut macam bilal pun boleh jugak letak nama kat bawah message