Sunday, April 08, 2007

PeLanCaRaN noVeL SuRaT UnGu nNtuK NuHa

Sebenarnya SK dan Kida baru je baru balik dari kampung hari ini. Memang sudah menjadi satu agenda wajib bagi kami untuk balik kampung kalau tidak 2 minggu sekali setidak2nya sebulan sekali.

Dan pada hari ini juga kebetulan SK dapat jemputan dari Jemari Seni untuk menghadiri majlis pelancaran novel baru Puan Noor Suraya atau lebih dikenali dengan panggilan mesra Kak Su.

Walaupun Kida dalam keadaan letih dan penat tapi sanggup menemani SK ke majlis tersebut. Sayang banget sama kamu Kida! SK, Kida dan anak2 sampai di majlis pelancaran novel itu pada pukul 3.15 petang (dari Temerloh terus ke KL Sentral). Majlis itu telah di adakan di Restoran AyamMas KL Sentral. Masa SK sampai punyalah ramai orang bersesak2 untuk dapatkan novel dan tandatangan Kak Su.

Tapi untuk SK dah siap reserved jadi tak payah ler nak beratur panjang hehehehe...Sayang Kak Su! Novel Surat Ungu Untuk Nuha (SUUN) ini merupakan karya keenam Noor Suraya. Novel ini akan berada di pasaran pada hari esok 9 april 2007. SK memang suka dengan penulisan Noor Suraya kerana gaya bahasa dan jalan cerita yang menarik. Kesemua novel Noor Suraya SK ada dan disimpan sebagai koleksi peribadi SK.

SK ambil sinopsis dari cover SUUN dan letakkan di sini yea..
Surat Ungu Untuk Nuha membawa anda menemani Nuha menaiki Ekspres Langkawi ke utara. Perjalanan kereta api pada malam dingin penghujung tahun 2005 telah menemukan Nuha Tajul Arifin dengan Alang Rebus Tak Empuk. Nuha memang tidak menyukai lelaki berambut afro itu sejak mula!Titik! Alang juga tidak menyenangi Nuha yang garang mengalahkan anak gergasi itu sejak awal. Titik! Padahal hidup ini rupa-rupanya tidak pernah ada 'titik' sebelum tiba waktunya. Hidup adalah suatu perjalanan waktu!

Jadi pada sesiapa yang ingin mengetahui apakah yang berlaku dalam perjalanan hidup Nuha dan Alang dapatkan SUUN yea!

Berbalik pada majlis pelancaran, SK tak sempat bergambar pun huhuhuhu...jadi kalau ada gambar2 SK terima dari kawan2 SK akan letak kat sini.


2 comments:

ummi said...

Hai Anim,
Seronok tengok suasana pelancaran buku tu ek...Patutlah Anim suka sangat pergi..dpt ramai kawan lagi kan...Dan yang paling best, hehe..chicken pie n strawberry muffin tu.....Nak shikiit...telan air liur ummi tengok muffin tu..

nor ash burn said...

psst anim... ada x gmbr lia kat cni?