Tuesday, April 17, 2007

PeLanCaRaN noVeL Kerana Dia Cinta

Hari Ahad lepas (15/4/2007) SK dan Kida telah menghadiri majlis pelancaran novel terbaru terbitan Kaki Novel Enterprise. Kali ini majlis pelancaran novel agak istimewa kerana meraikan 2 buah novel baru sekali gus. 2 buah novel itu ialah Novel berjudul Kerana Dia Cinta karya Izza Aripin dan Seindah Gubahan Kasih karya Mina Mahanie (nanti bila ada gambar cover novel ni SK akan letak di sini).

Majlis yang berlansung di Restoran Burger King di K-Avenue ini bermula pada pukul 10.00 pagi. Tapi SK dan Kida sampai pada pukul 11.00 pagi dan ketika itu sudah ramai jemputan tiba. Antara jemputan penulis2 Kaki Novel ialah Izzul, Dina Najat dan Anita Abdullah. Juga tak ketinggalan penulis yang SK sayangi, Noor Suraya aka Kak Su turut di undang ke majlis tersebut. SK seronok sangat sebab bukan saja dapat berjumpa dengan penulis tapi dengan kawan2 SK.

Kali ini Kaki Novel buat kelainan sikit dalam aturcara majlis. Ada kuiz di mana soalan2nya sume dari novel Kaki Novel juga terdapat cabutan bertuah. Tapi tuah SK pada pagi tu tak da jadi tak dapat lah hadiah cabutan bertuah tu huhuu...Walau pun tak dapat hadiah, SK masih dapat goodies dari Kaki Novel, iaitu 2 buah Novel baru (Kerana Dia Cinta dan Seindah Gubahan Kasih).

Kerana Dia Cinta merupakan novel ke lima Izza Aripin dan tahniah SK ucapkan pada Izza kerana kelahiran novel baru. Moga Izza terus berjaya. Pada pembaca terutama peminat novel khususnya, anda boleh dapatkan novel Kerana Dia Cinta dan Seindah Gubahan Kasih di kedai2 buku berhampiran. Untuk ketahui maklumat lanjut sila layari laman web Kaki Novel.

Di sini SK dan suami mengambil kesempatan untuk ucapkan jutaan terima kasih pada Izza, pada Izzul selaku penganjur majlis dan juga En Rizal pemilik syarikat Kaki Novel kerana menjemput SK ke majlis ini.


p/s Gambar semasa pelancaran akan SK letak kemudian.

No comments: