Wednesday, April 04, 2007

keM peMaNtapAn sAhSiaH rEMajA ceMeRLanG

Bilal ada menghantar satu artikel yang mana beliau berhasrat untuk menganjurkan satu program khas kepada anak-anak BUDIMAN seperti di bawah ini. Keterangan lanjut boleh didapati dengan menghubungi Bilal sendiri di 013-9864049. Bilal juga ada menyertakan Borang Penyertaan kepada saya tetapi oleh kerana borang tersebut terlalu panjang jadi saya rasa elok pada sesiapa yang inginkan borang itu supaya menghubungi Bilal untuk di e-mail kepada anda :

SMART Knowledge CONSULTANT

KEM PEMANTAPAN SAHSIAH REMAJA CEMERLANG
Tarikh : 1,2 dan 3 Jun 2007
3 HARI 2 MALAM
Lokasi : ( Akan di maklumkan kemudian)

Cuti sekolah yang panjang jarang sekali terdapat pengisian aktiviti yang benar-benar memanfaatkan remaja. Ada ketikanya mereka terbiar dengan aktiviti yang melalaikan. SMART Knowledge CONSULTANT kini tampil dengan program pemantapan asas yang memfokus kepada :

Penghayatan Solat – memperbaiki Kualiti solat.
Mind Power – Pembinaan Kuasa Minda untuk kecemerlangan pelajaran dan peperiksaan
Pemantapan Akidah –Menyedarkan bahaya Gejala sosial, black metal, sex bebas, ajaran sesat dan Murtad serta tanggung jawab mereka pada ibu-bapa dan keluarga.
Aktiviti Riadah dan Bina insan – Menjadikan Program ini lebih menyeronokkan.

Program Pengisian Ilmu Cuti Sekolah)
Khusus Untuk Anak – anak BUDIMAN

Nota:
Di sebabkan kida tak sempat nak convert form to image jadi SK buatkan dan linkkan di bawah. Pada sesiapa berminat untuk mendaftar boleh print form dgn cara klik mouse (rightside) pada image dan choose "save picture as". Savekan dulu form tu dalam pc anda sebelum di cetak.

Borang Pendaftaran

No comments: