Wednesday, April 04, 2007

seSSi tEh taRiK di BanGSaR

Semalam saya ada terima e-mail tetapi tak pasti samada dari Khatilah atau Kitang yang ada mengajak rakan-rakan semua untuk sessi teh tarik malam nanti (Rabu 4/4/2007) jam 9-00 malam bertempat di Restoran Pelita, Bangsar. Kalau nak confirm tu kena tanya Khatilah atau Kitang la kot. Kitang macam biasa phone no 019-7567799.

2 comments:

LaN KidA said...

Salam semua,
Apa jadi pada sessi teh tarik semalam? Takde berita apa-apa pun. Zailan Abu ada call aku malam semalam tanya, dia kata nak pergi kalau jadi...tapi gua pun tak tahu apa jadi semalam beb..

SK said...

la sian nya tak de sambutan...agaknye teh tarik mamak dah tak sedap...minum teh kat rumah jer lah... kwang 3x