Friday, April 13, 2007

sEdiKit beRitA gOLf

Petang semalam gua sempat balun golf di Bukit Beruntong Golf and Country Club dan telah berjaya mendapat Eagle di Par 5 Hole no 3 Second Nine East Course. Punye la suka beb. Ntah macamana hari ini gua punye T.Off dan 2nd shot memang ngam punye masa Par 5 sepanjang 510 meter tu. Ini Eagle ke 2 gua sepanjang 5 tahun berkecimpung dalam sukan golf ni. Eagle yang pertama kira-kira 2 tahun yang lepas. Tapi apa-apa pun tak dapat nak register untuk Eagle Club Malaysia sebab syaratnya kena dapat 2 Eagle dalam satu game. Hari Selasa lalu masa di IOI Palm Garden untuk Tournament Golf KPRAMD, gua berjaya dapat no 5 dengan 36 stableford point. Buat masa ini gua sayang sungguh dengan Cleveland Launcher Driver gua yang banyak berjasa tu. Tapi kalau ada sesiapa berhajat gua boleh jual dengan harga yang istimewa kerana gua ingat nak sambar Cleveland Hi-Bore XL atau Titleist 905T yang gua tengok lagi power dan tengah sale kat Isetan Bukit Bintang sekarang ini.

Hari Isnin 16hb April 2007 ni (minggu depan), Antu telefon gua semalam ajak balun golf lagi petang tu bersama-sama Padil Sutoq dan Che Dat yang akan datang dari Melaka. Gua ingat maybe di Bukit Unggol Golf And Country Club. Kalau ada kengkawan yang sanggup nak cuti separuh hari petang Isnin nanti dan nak join kami beramai-ramai, jom lah beb, Lan Kentei, Kitang, Jepun, Mat Dwan, Man Troq...jom la brother, kerja teruk-teruk pun kena rilek jugak beb, bukan apa untuk kesihatan lu orang jugak. Maybe lepas golf tu kita boleh lah ngeteh ke atau fikir-fikir nak buat apa-apa acara lain ker....

Gua harap kawan-kawan yang lain yang datang ke Kuala Lumpur kalau ada masa tu dapatlah kontek kawan-kawan kat KL ni dan beriadah bersama-sama atau sekurang-kurangnya boleh ngeteh bersama-sama pun dah kira orait la tu macam Antu dengan Che Dat selalu buat bila outstation ke KL. Takde la senyap-senyap je datang, kemudian kawan yang lain dengar cerita je bahawa dia datang KL hari tu tapi langsung tak mahu kontek kawan-kawan kat sini. Kontek mengontek ni bukan sahaja untuk kawan yang datang ke KL. Kalau kita pergi ke Johor Bahru ke, kontek-kontek lah Zuhairi kat sana maybe kalau Zuhairi sudi boleh ngeteh sekali atau kalau ke Kuantan, call la Bilal ke atau Antu ke, ajak ngeteh sekali kalau dia orang sudi. Kalau dia orang tak sudi then nak buat camne..terima je la. Apa-apa pun sudi ngeteh ker atau tak sudi ngeteh ker, cerita tu e-mail kat gua. Pendek kata lepas ngeteh tu e-mail cerita berjumpa kawan-kawan tu kat gua, boleh gua siarkan kat blog ini, mesti kawan-kawan yang lain suka bangat nak tahu. Kalau semuanya pakat senyap akhirnya sunyi dan sepi la kita ni akhirnya... betul tak?

No comments: