Thursday, April 12, 2007

HaPPy BiRthDaY aBanG Nu

SK dan Kida ucapkan Selamat Hari Lahir pada Abang Nu (suami Ummi) yang jatuh pada hari ini 12hb April 2007. (Ummi, yang ke berapa ummi? shakap lah....)

Kami doakan moga Abang Nu dipanjangkan umur, murah rezeki dan sentiasa beroleh keberkatan dari Allah swt.

5 comments:

Anonymous said...

Moga Allah berikan yang terbaik dan permudahkan kehidupan sekeluarga di dun dan akhirat. Ammiiin, InsyaAllah

Bilal n family

Anonymous said...

Salam Abg Nu n Ummi,
Happy Birthday Big Bro.
Semuga diberkati di dunia n di akhirat dan sejahtera kpd keluarga skali.
walid n Famili

p/s: Ni birthday yg ke..????

Anonymous said...

Salam sume...
Kah kah kah..sempat gak sk n kida prasan msj ummi kat jun dalam chatbox smlam ek.. First of all, regards from Abg Nu to all of u guys..Terkejut dia bila ummi bgtau citer psl dia kat blog pg ni..Sori dia bz sangat2 hari ni nak finalise Buku Aturcara dan Persembahan Taklimat untuk KDYTM Tengku Mahkota Pahang sempena Pelancaran Terumbu Mahkota Pahang starting tomorrow till 15th April. Semalampun kena OT sampai 2 pagi. Esok pagi dia dah kena masuk Tioman...(*emm kena tinggal laaagi.), so dia mintak ummi je msuk ruang komen ni on behalf of him.

Ooo yang ke berapa? Hehe...sk & walid guess berapa???..I'm 11 yrs younger than him...hehe..sk 1966 kan..shamaa lah kita..Tau dah kan?

Thanx..

Anonymous said...

Hepi Belated Besday Abg Nu ...
Doa dari kami...dipanjangkan usia,dimurahkan rezeki,aman bahagia disamping anak2 & isteri tercinta dan selamat dunia & akhirat...

Anonymous said...

Assalamualaikum BUDIMAN & family..

Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih terutamanya kepada Kida, SK, Bilal, Walid & Kitang dan semua atas keprihatinan dan ucapan hari lahir saya tempohari.

Sepertimana yang Ummi cakap tempohari, saya memang benar2 bz sebelum bertugas ke Tioman. Balik sahaja dari Tioman, terus bz dengan tugas membuka peti tender projek dan laporan tender. Now baru free sikit...

Anyhow, thanx a lot dan semoga Allah memakbulkan doa kita dan memberkati usaha murni kita melalui BUDIMAN ini.

Amin, wassalam...