Thursday, March 03, 2011

maKLumaN

Hampir sebulan lebih saya tidak menulis apa-apa di blog. Dengar dari kengkawan ada yang kata saya merajuk tak nak tulis blog, ada yang kata saya kena tegur oleh seseorang kerana penulisan dalam blog ini dan ada juga kata saya ada masalah peribadi sebab tak menulis di sini. Semuanya itu sebenarnya adalah tidak benar sama sekali. Sebab utama saya tidak menulis di sini kerana kekurangan bahan untuk di tulis dan juga kekurangan masa untuk memikir dan menulis.

Walaubagaimanapun saya sebenarnya tidak berjauhan dari rakan budiMaN. Antu, Charlie, Mat Taib, Amin, Fadil Sutok, Kudin Mekanik, Apek, Mat Dwan dan Hakim ada saya temui dalam masa sebulan ini. Saya juga sebenarnya ada merakan gambar-gambar bersama-sama mereka berteh tarik dan sebagainya cuma saya tidak berpeluang untuk menulis dan siarkan gambar2 tersebut di sini.

Satu lagi saya lihat kini penggunaan FB di kalangan rakan budiMaN sangat aktif dan perkembangan rakan budiMaN sentiasa boleh diikuti di dalam FB menyebabkan saya juga kekurangan bahan untuk memaklumkan perkembangan rakan budiMaN kerana semuanya boleh berinteraksi terus di FB.

MAKLUMAN KHAS

Amir seperti di dalam ruangan komen di bawah ada memberitahu bahawa Mat Dwan dbS di masukkan di ICU. Saya sebentar tadi telah menghubungi Mat Dwan dan bercakap dengan beliau panjang lebar. Beliau sebenarnya berada di Wad CCU Sime Darby Medical Center di Subang. Secara ringkasnya beliau telah di serang Demam Virus dan menyebabkan masalah kepada jantung beliau. Insyaallah hari ini doktor akan memberikan keputusan hasil ujian engiogram yang telah dilakukan untuk mengetahui bentuk rawatan selanjutnya yang diperlukan. Mudah-mudahan Mat Dwan tidak mengalami sesuatu yang serius. Kepada rakan budiMaN yang ingin menghubungi Mat Dwan boleh lah sms beliau kerana sms rasanya lebih baik di 019-2200808. Harap dpt memberi kata-kata perangsang kerana orang yang sakit biasanya sedikit morally down dengan keadaan kesihatannya.

Insyaallah kalau ada perkembangan lanjut tentang Mat Dwan akan saya cuba maklumkan di sini. Saya juga sebenarnya amat berharap untuk menziarah Mulyadi di UUM Kedah yang juga uzur tetapi kerana tiada kengkawan yang nak pergi, saya tak tahu sampai bila nak tangguh. Nak pergi sorang2, saya lebih senang kalau dapat pergi bersama 2-3 orang rakan budiMaN sekali.

No comments: