Sunday, January 23, 2011

muLyAdi 2

Semalam Mat Dwan ada menelefon saya memberitahu tentang pembatalan trip ke utara untuk menziarahi Mulyadi pada hari ini. Ini kerana beberapa sebab yang tak dapat dielakkan namun begitu Mat Dwan dan rakan budiMaN lain akan tetap meneruskan rancangan ke utara dalam masa terdekat ini dan berharap agar lebih ramai rakan budiMaN akan dapat menyertai mereka. Pada asalnya Mat Dwan, Hakim, Apek dan Slamber Jr akan ke utara dan Mat Dwan meminta saya agar menyampaikan di blog ini agar lebih ramai rakan budiMaN dapat menyertai konvoi ini di suatu tarikh yang lebih sesuai.

2 comments:

amir-isa said...

Salam Kida & sahabat2..
Dapat msg kat FB aku dari member sekolah kata Mat Duan kita sakit sampai masuk ICU. Cuma tak pasti ICU hospital mana.
msg seperti dibawah:

MIR. aku dengar cerita Duan Indra Philips tengah sakit sekarang ni. baru keluar ICU.

Wassalam
Amir DIB

LaN kidA said...

Ok Mir, nnt aku try call dia...aku ada jumpa dia dlm 2 minggu lepas, takde pulak dia cerita apa2 atau aku tgk dia sakit.

Apa2 nnt aku maklumkan kat sini insyaallah